Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: زمانی که انوشیروانی فدراسیون را تحویل گرفت اوضاع بسیار آشفته بود و با تلاش شبانه‌روزی می‌خواهیم به اوضاع سروسامان دهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ازبکستان، بهداد سلیمی درباره عملکرد تیم نوجوانان و جوانان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات آسیایی در تاشکند در سطح بسیار بالایی برگزار شد و در اکثر اوزان رقابت‌های سنگینی دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات در گروه آقایان، رکورد جهان و آسیا جابه‌جا شده است، ما هم تا به اینجای کار 11 مدال رنگارنگ توانستیم کسب کنیم. امروز هم طاها نعمتی در حال مسابقه است و امیدواریم 3 مدال خوشرنگ هم او به دست بیاورد و فردا در روز آخر مسابقات 2 نماینده دیگر داریم و امیدواریم دست پر بیرون از مسابقات بیاییم. 

وی در واکنش به این موضوع که در رده جوانان شانس قرار گرفتن روی سکو را داریم؟ عنوان کرد: کشورهای ازبکستان، قزاقستان، ایران و عربستان و یکی دو کشور دیگر در گروه مردان با تیم کامل آمدند و تا اینجا شرایط خوبی داشتیم و رقابت تنگاتنگ با ازبکستان و قزاقستان داریم و اگر همانطور که تا الان کادرفنی تیم ما کم اشتباه جلو رفتیم ان‌شاءالله یکی از سکوهای خوب این مسابقات را از آن خود کنیم.

نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره بی‌تجربگی ملی‌پوشان وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: ما از سال 2019 آخرین اعزامی بوده است که در رده‌های سنی به مسابقات قاره‌ای اعزام شدند و بعد از 3 سال ورزشکارانی که الان شرکت کردند الان برای اولین بار است که میدان بین‌المللی می‌بینند و همین کم‌تجربگی آنها باعث شده که یکسری خطا وجود داشته باشد. ورزشکاران ما باید در این میادین اشتباه کنند و تجربه کسب کنند تا در میادین بزرگتر مطمئن‌ ظاهر شوند و افتخارآفرینی کنند.

سلیمی درباره شرایط فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: حدودا یک ماه پیش که انوشیروانی فدراسیون را تحویل گرفت، اوضاع فدراسیون بسیار آشفته بود و او و همکارانش شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به وضعیت فدراسیون سروسامان بدهند. اعزام به همین مسابقات هم در هاله‌ای از ابهام بود و خیلی اردوهای خوب و مناسب برای ورزشکاران در نظر گرفته نشده بود و اردوهای مقطعی بود که خیلی فایده‌ای نداشت. بعد از اینکه انوشیروانی کار را در دست گرفت، اولویت ما برگزاری اردوهای باکیفیت بود و سعی کردیم اردوی تیم‌های نوجوانان و جوانان را برگزار کنیم و از آنها حمایت کردیم. ما مسابقات سنگینی مثل بازی‌های کشورهای آسیایی داریم که حداقل 16 ورزشکار اعزام می‌کنیم. بعد از آن هم در منامه مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را داریم که آن مسابقات هم برای ما بسیار حائز اهمیت است و تلاش می‌کنیم تیم پرقدرتی را به آن مسابقات اعزام کنیم. همچنین در آذرماه امسال هم مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان که اولین مسابقه گزینشی المپیک است در پیش داریم. مسابقات داخلی هم هست و شش ماه دوم سال روزهای شلوغی برای فدراسیون است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌خواهیم بهترین دستاورد را از شش‌ماه دوم سال داشته باشیم.

وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا| ربیعی: وزنه‌های خوبی را جابه‌جا کردیم/ از عملکرد تمام بچه‌ها راضی هستم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری ایران وزنه برداری ایران وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل

تیم ملی فوتسال کشورمان در جدول ادواری مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در آستانه 300 امتیازی شدن و رکورد 1000 گل زده قرار گرفته و در دوره بعد می تواند به هر 2 رکورد دست پیدا کند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتسال ایران در همه زمینه ها نسبت به 3 تیم دیگر برتر آسیا در این رشته موقعیتی فوق العاده دارد.

چهار تیم ایران، ژاپن، ازبکستان و تایلند به عنوان تیمهای برتر آسیا در هر 17 دوره مسابقات جام ملتهای آسیا حضور داشته اند.

ایران 105 بار در مسابقات به میدان رفته است؛ بیشتر از ژاپن با 101 بازی، ازبکستان با 91 و تایلند با 87 بازی. ایران 98 بار برنده شده است؛ ژاپن 74 بار، ازبکستان 60 بار و تایلند 58 بار در این مسابقات برنده شده اند. ایران تنها 3 بار مساوی کرده است و ژاپن 7 بار، ازبکستان 8 بار و تایلند 7 بار در این مسابقات مساوی کرده اند. ایران 4 بار باخته است در حالی که ژاپن 20 بار، ازبکستان 23 بار و تایلند 22 بار بازنده شده اند. ایران 963 گل زده است و ژاپن 477 بار، ازبکستان 379 بار و تایلند 476 بار موفق به گشودن دروازه رقبای خود شده اند. ایران تنها 150 بار گل خورده است در حالی که ژاپن 195 بار، ازبکستان 226 بار و تایلند 242 بار دروازه خود را بازشده دیده اند. ایران 298 امتیاز گرفته است و ژاپن با 229، ازبکستان با 188 و تایلند با 181 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان