Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:43:13 GMT

قیمت ماوس کامپیوتر بدون صدا اصفهان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۸۷۳۸

قیمت ماوس کامپیوتر بدون صدا اصفهان

در بررسی قیمت ماوس کامپیوتر باید گفت، به هیچ وجه ماوسی وجود ندارد بهترین باشد بستگی به مصرف شما از نوع استفاده ماوس خواهید داشت می باشد، برخی از افراد دست چپ هستند هیچ ماوسی مخصوص دست راست و چپ وجود ندارد ولی بعضی از این محصول متقارن می باشند می توانند با هر دو دست استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به بالا و پایین شدن قیمت ماوس کامپیوتر می توانید از قیمت آنلاین آن در این سایت مراجعه کنید در واقع مناسب ترین قیمت با کیفیت بسیار مرغوب به شما ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول را یرخی افراد ماوس یا موس تلفظ می کنند چرا که علت نامگذاری آن به دلیل شباهت موش mouse می باشد و نخستین بار توسط بیل انگلیش شناخته شد این محصول در جهت بهره وری ویندوز و اینترنت می باشد دارای دو کلید برای انتخاب گزینه ها راست و چپ می باشد، دارای یک غلتک در وسط ماوس وجود دارد می توانید با استفاده از آن سرعت بیشتری در رسیدگی کارتان داشته باشید.

 

علاوه بر آن با فشار دادن غلتک وسط مرورگرها باز یا حذف می شود اصولا در رایانه های سه بعدی این امر صورت می گیرد، همچنین ماوسهای امروزی با پیشرفت کلیدهای بسیاری برای کم کردن صدا، زیاد کردن، بازگشت، جلو رفتن، کاربرد، مزیت با سرعت بالایی دارد.

در بررسی قیمت ماوس کامپیوتر باید گفت، به هیچ وجه ماوسی وجود ندارد بهترین باشد بستگی به مصرف شما از نوع استفاده ماوس خواهید داشت می باشد، برخی از افراد دست چپ هستند هیچ ماوسی مخصوص دست راست و چپ وجود ندارد ولی بعضی از این محصول متقارن می باشند می توانند با هر دو دست استفاده کنند.

 

ماوس کامپیوتر بدون صدا

همان طور که در مطالب قبل نیز اشاره نمودیم ما اگثرا برای لپ تاپ و یا حتی کامپیوترمان از ماوس بدون صدا استفاده می کنیم و یک وسیله اجباری می باشد مخصوصا در کامپیوترها که بتوانیم استفاده خود را از کامپیوتر بکنیم احتیاج به یک ماوس می باشد ماوسها اغلب در گونه های مختلفی می باشد مثلا بعضی از آنها برای گیم و بازی انتخاب می شوند و در بعضی دیگر از آنها در کارهای اداری و معمولی روز مره از ماوس برای کامپیوتر استفاده می شود و برا همین باید در انتخاب ماوس باید دقت داشته باشیم که چه نوع ماوسی انتخب کنیم.

یکی از عوامل ماثر در انتخاب ماوس کامپیوتر بدون صدا باید خوش دست باشد تا کار کردن با ان راحت تر باشد و دچار اشکال نشویم و از همه مهمتر در بسیاری از ماوسها قلتک ماوس یا هما اسکورول ان به زودی خراب می شود پس باید یک نوع جنسی از ماوس را انتخاب کنیم که به زودی یا به قولی اصلا خراب نشود پس در انتخاب ماوس دقت به زیبایی ان نداشته باشید بیشتر دیدتان به این باشد که اصلا خراب نشود و یا خیلی خوش دست باشد بعد نگاهمان به این باشد که زیباست یا نه این را نیز به شما گفتیم تا در هنگام خرید دقت کافی را داشته باشید تا دچار مشکل در خرید نشوید.

ماوسها در طرحهای گوناگون در بازارهای ایران به فروش می رود و در بسیاری از این ماوسها فیک هیتند و خیلی زود دچار خرابی می شوند پس برای همین دقت کافی را در انتخاب ماوس داشته باشید و از جایی خرید خود را انجام بدهید که به زودی دچار پشیمانی نشوید.

ماوس کامپیوتر اصفهان

یکی دیگر از مراکز در بازار برای خرید یک ماوس کامپیوتر خوب و با کیفیت استان اصفهان است و در این استان نیز می توانید ماوسهای خوب و با کیفیتی با قیمتهای بسیار مناسب تهیه کنید.

دو نوع دیگری از ماوس که طرفداران و مشتریان زیاده امروزه خواهان خرید آنها در مراکز و بازار خرید و فروش ماوس هستند ماوسهای اپتیکال و لیزر هستند که باید به شما بگوییم که این دو ماوس تقریبا ساختار یکسانی دارند و از فناوری یکسانی جهت ساخت استفاده شده اند ولی در عین حال یک سری تفاوتهایی نیز دارا می باشند.

از اصلی ترین تفاوت بین ماوس اپتیکال و ماوس لیزری این است که در ماوسهای اپتیکال برای منعکس کردن سطح زیری ماوس از ال ای دی استفاده می کنند ولی در ماوسهای لیزری همان طور که از نامش نیز پیداست از لیزر به منظور این کار استفاده می کنند.

 

از ویژگی مهم این کالا عملکرد و طراحی بدنه بسیار مهم است، زیبایی ماوس کامپیوتر اصفهان مهم است ولی به ارگونومی ماوس دقت بالایی داشته باشید و یکی دیگر از نکات بسیار مهم برند و گارانتی آن می باشد پس از استفاده به دلیل خراب بود یا کند بودن محصول بتوانید آن را تعویض کنید به یاد داشته باشید در هنگام استفاده از ماوس با بهترین عملکرد به پد نیاز دارید زیرا تاثیر فراوان در عملکرد دارد بدین ترتیب استفاده از پد ضروری می باشد برای عملکرد ماوس بسیار مفید می باشد.

این ساختار ماوسهای اپتیکال و لیزری سبب شده است تا از ماوسهای اپتیکال در سطحهای صاف و از ماوسهای لیزری در سطوح شیشه ای مورد استفاده قرار گیرد و بسته به نیاز خود می توانید هر کدام از این ماوسها را نیز خریداری کنید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت ماوس کامپیوتر داشته باشید وجود ندارد بدون صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!

یک یوتوبر انگلیسی با استفاده از کامپیوتر، 10 هزار بار یورو 2024 را شبیه سازی کرد و احتمال قهرمانی هر تیم را استخراج کرد. 

طرفداری | جیمز آلکوت (یک یوتیوبر انگلیسی)، مراحل مختلف جام ملت های اروپا 2024 را 10000 بار شبیه سازی کرده است. 24 تیم ملی برتر اروپا در ابتدای ماه ژوئن به آلمان می روند تا برای کسب عنوان قهرمانی اروپا بجنگند. این شبیه ساز بر این باور است که کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد به همراه کشورش پرتغال، دومین افتخار بزرگ خود را به دست خواهد آورد.

بر این اساس، کشورهای انگلیس، پرتغال و فرانسه سه مدعی اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند و شبیه‌ساز ساخته شده توسط آلکوت بیشترین شانس قهرمانی را برای پرتغال قائل شده است. انگلیس، فرانسه و اسپانیا هم در رده های بعدی قرار دارند. 

نتیجه 10 هزار شبیه سازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار