Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:56:22 GMT

تایید صلاحیت تاج برای حضور در انتخابات فوتبال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۸۸۶۹

تایید صلاحیت تاج برای حضور در انتخابات فوتبال

طبق اخبار رسیده صلاحیت یکی از نامزدهای اصلی ریاست فدراسیون فوتبال در کمیته بدوی تایید شد.

به گزارش مشرق، کمیته بدوی فدراسیون فوتبال امروز جلسه دیگری برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

ظاهرا در این جلسه صلاحیت مهدی تاج به عنوان یکی از اصلی‌ترین نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال تایید شده و هر پنج عضو کمیته بدوی به این نتیجه رسیدند که برای تایید وی نیازی به کسب استعلام از فیفا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این شائبه هایی مطرح شده بود که با توجه به بند ۳ ماده ۳۳ اساسنامه فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه هیچ شخصی نمی‌تواند بیش از سه دوره متوالی یا متناوب، در هیأت رییسه فدراسیون فوتبال باشد (چه به عنوان رئیس، نایب رئیس یا سایر اعضای هیأت رییسه)، احتمال دارد صلاحیت تاج مورد تایید قرار نگیرد اما با توجه به عطف به ما سبق نشدن اساسنامه فعلی فدراسیون، تاج طبق نظر اعضای کمیته بدوی مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.

با این اتفاق و تایید صلاحیت، کمیته بدوی اسامی نامزدهای مورد تایید در این کمیته را جهت اخد تاییدیه‌های قانونی به مراجع چهارگانه ارسال کرد.

بر این اساس صلاحیت مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی تایید شده است.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

عزیز محمدی، مهدی تاج، میرشاد ماجدی، علیرضا اسدی، محمد آخوندی و امیرواعظ آشتیانی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال کمیته بدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد