Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@10:47:34 GMT

لیست پیشنهادی صالحی امیری برای خبرگان ورزشی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۸۸۸۰

امروز خبرگان ورزشی انتخابات کمیته ملی المپیک معرفی شدند

لیست پیشنهادی صالحی امیری برای خبرگان ورزشی مشخص شدند.

به گزارش طرفداری، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در جلسه هیات اجرایی لیست خود را ارائه کرد و برای انتخاب پنج خبره، بین گزینه های پیشنهادی صالحی امیری رای گیری شد.

برای ۲ خبره بانوان، مریم کاظمی پور، مهین فرهادی زاد، عاطفه اسلامیان و فریبا محمدیان کاندیدا بودند که فرهادی زاد و محمدیان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خبره آموزش وپرورش، مهرزاد حمیدی و نصرالله سجادی کاندیدا شدند که سجادی رای آورد. 

برای ۲ خبره نیز مجید شایسته، مجید کیهانی، عبدی افتخاری، علیرضا رحیمی و علی دادگر، کیومرث هاشمی، اصغر رحیمی، مناف هاشمی  کاندیدا بودند که شایسته و کیهانی رای آوردند.

اخبار داغ 

یادگاری بیژن طاهری برای آندره آ پیرلو اصرار بیش از حد یحیی گل محمدی و فشار احتمالی روی کاسیانو! توقف و ادامه بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ پس از گلزنی ارلینگ هالند در دقیقه 13 پیام واضح ژاوی برای دی یونگ و ممفیس در ال کلاسیکو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد