Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار تبریز گفت: اولویت شهرداری ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است چون اعضای شورای شهر نیز بر توزیع عادلانه خدمات و منابع تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ یعقوب هوشیار در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: جا دارد از اعضای محترم شورای شهر تشکر کنم که در سه ماه گذشته همراه مجموعه شهرداری بودند تا اقدامات و برنامه‌های شهرداری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری، یک کار جمعی است و شورای اسلامی شهر و شهرداری در آن سهیم هستند.
وی ادامه داد: به صورت رسمی گزارش عملکرد منابع و مصارف را به شورای شهر تقدیم کردیم و در وب‌سایت اطلاع‌رسانی نیز بارگذاری شده است.
شهردار تبریز عنوان کرد: شورای شهر افزایش 57 درصدی حقوق را در نظر نگرفته بود و مضاف بر آن، تبدیل وضعیت‌ها نیز هزینه‌های جاری را افزایش داده است که بدین منظور 11 محور را برای کاهش هزینه‌های جاری در دست اقدام داریم.
وی افزود: اولویت ما ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است چون اعضای شورای شهر نیز بر توزیع عادلانه خدمات و منابع تاکید دارند.
هوشیار گفت: 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت وصول شده که 500 میلیارد تومان برای مترو و 200 میلیارد تومان برای اتوبوسرانی اختصاص یافته است.
وی در پایان گفت: 200 میلیارد تومان وام بازآفرینی شهری به شهرداری تبریز اختصاص یافته که در تغییر چهره بافت مرکزی شهر موثر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز میلیارد تومان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان