Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حیدری گفت: برای ساخت بالغ بر ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین در چهارمحال‌وبختیاری تهیه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای بالغ بر 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن زمین در این استان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه این میزان زمین معادل زمینی است که برای مسکن مهر در طول هشت سال فراهم شد، افزود: بعد از شناسایی زمین استعلام از دستگاه‌های ذی‌ربط مثل برق، آب، گاز، محیط زیست و... انجام و سپس دیگر مراحل قانونی در کمیته‌ها، کارگروه‌ها، شورای برنامه‌ریزی و... انجام شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در شهرهایی که زمین دولتی وجود ندارد اجرای طرح نهضت ملی مسکن متوقف نخواهد شد، ادامه داد: اگر فردی نتواند سهم آورده خود برای ساخت مسکن را پرداخت کند از لیست حذف می‌شود.
 
حیدری با بیان اینکه در برخی مناطق شهری متقاضی برای انبوه سازی وجود ندارد، عنوان کرد: زمین‌های مشاعی اطراف شهرکرد، واگذار شدند که عمدتا این واگذاری‌ها غیرقانونی بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری و حضور وزیر کشور در منظریه مقرر شد راه و شهرسازی 200 میلیارد تومان اعتبار در اختیار شهرداری قرار دهد تا مشکلات این منطقه شهر حل شود، این اعتبار مرحله به مرحله با پیشرفت کار تزریق می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان