Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: مشکلات دارو برطرف نشود، طرح «دارویار» را متوقف می‌کنیم.

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: مشکلات دارو برطرف نشود، طرح «دارویار» را متوقف می‌کنیم. طبق صحبت‌های برخی نمایندگان مجلس، مردم به شدت از افزایش قیمت دارو شاکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نظر کمیسیون بهداشت، هنوز زیرساخت طرح «دارویار» فراهم نیست و شتاب‌زده شروع شد. در لایحه بودجه ارز 1401 تاکید شد که اگر قرار است حذف ارز ترجیحی اتفاق بیفتد در خصوص کالا‌های اساسی، دارو و تجهیزات بهداشتی، قیمت نسبت به شهریور 1400 تغییری نکند. دولت معتقد است در طرح دارویار پرداختی مردم تغییری نکرده، ولی این اتفاق نیفتاده است.

عضو کمیسیون بهداشت در ادامه گفت: به دنبال این هستیم تا مشکلات این طرح حل شود، ولی اگر نتوانند زیرساخت‌ها را فراهم کنند شاید اگر جلوی طرح را هر چه زودتر بگیریم بهتر باشد. با شرایط فعلی، وضعیت بازار دارو واقعا نگران کننده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح دارویار زهرا شیخی کمیسیون بهداشت و درمان کمیسیون بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • رضا شیخی درگذشت
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک