Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد یحیی‌زاده ظهر یکشنبه در بازدید از نانوایی‌های استان اردبیل اظهار کرد: آرد مازاد بر سهمیه ماهانه در نانوایی‌های خلخال با هدف تأمین نان گرم موردنیاز مردم و کاهش صف‌های طولانی خرید نان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه با تهیه و توزیع ۵۴ تن آرد بخشی از مشکل کمبود نان در خلخال حل شد، گفت: سرانه ماهانه آرد مردم خلخال حدود هشت کیلوگرم بوده که در توزیع آرد سهمیه ماهانه بخش‌های تابعه این شهرستان نیز عدالت کاملاً رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: با توجه به حضور مسافران در شهرستان صف‌های طولانی در نانوایی‌ها مشاهده می‌شود که جمعیت شناور خلخال به بیش از دو برابر حالت عادی افزایش یافته و از این جهت تأمین آرد مازاد بر سهمیه خلخال از سوی مرکز استان برای حل مشکل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها ضرورت دارد.

یحیی‌زاده با بیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم رضایت عمومی مردم خلخال را در بحث تهیه و خرید نان به طور کامل جلب کنیم، ادامه داد: برای تأمین آرد موردنیاز منطقه از ۱۸ تا ۳۱ تیرماه امسال ۷۶۷ عدل آرد معادل ۳۰ هزار و ۶۸۰ کیلوگرم در نانوایی‌های شهر خلخال توزیع شد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن عزاداری ماه محرم و افزایش گردشگران پیش‌بینی می‌شود مصرف نان در این شهرستان به بیش از روزهای گذشته برسد و باید مسئولان تمهیدات لازم را برای تهیه نان مورد نیاز بیاندیشند.

کد خبر 5545951

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی بازرسی نانوایی ها آرد نانوایی فرمانداری خلخال بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سیلاب جهرم مشهد سنندج اردبیل اربعین حسینی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی