Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@00:03:18 GMT

جانشین شجاع خلیل زاده از استرالیا می آید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۹۲۰۹

یک بازیکن استرالیایی جانشین مدافع ایرانی سابق تیم الریان خواهد شد

جانشین شجاع خلیل زاده مشخص شده است.

به گزارش طرفداری، شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان بعد از 2 فصل حضور در ترکیب الریان ماه گذشته از این تیم جدا و به الاهلی دیگر تیم قطری ملحق شد.

شبکه «الکاس» قطر خبر داد باشگاه الریان در آستانه امضای قرارداد با مدافع استرالیایی است تا خط دفاعش را برای فصل جدید تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده مهره کلیدی الریان در قلب خط دفاع الریان به شمار می رفت و مدافع استرالیایی با حضور الریان جانشین مدافع پوش ایرانی خواهد شد.

مدافع سابق پرسپولیس با انتقال به الاهلی دوباره همبازی کنعانی زادگان شد. در این فصل زوج خط دفاع تیم ملی کشورمان درکنارهم در این تیم قطری به میدان خواهد رفت.

اخبار داغ 

یادگاری بیژن طاهری برای آندره آ پیرلو اصرار بیش از حد یحیی گل محمدی و فشار احتمالی روی کاسیانو! توقف و ادامه بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ پس از گلزنی ارلینگ هالند در دقیقه 13 پیام واضح ژاوی برای دی یونگ و ممفیس در ال کلاسیکو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/شریک جرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیرا با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین فرمودند: «امروز مسئله‌ی غزّه، مسئله‌ی اوّل دنیا است؛ یعنی در سطح بین‌المللی. هر کار هم میکنند که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ امروز باز در خبرها میخواندم که چند دانشگاه دیگر اضافه شدند؛ در استرالیا، در کشورهای مختلف اروپایی. یعنی ملّتها نسبت به مسئله‌ی غزّه حسّاسند؛ این مسئله، مسئله‌ی اوّل دنیا است. ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

به گزارش ایسنا، رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «شریکِ جرم» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • نماهنگ/شریک جرم
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد