Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف محموله قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این عملیات کامیون حامل یک‌هزار و ۲۰۰ کارتن انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان توقیف شد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه محموله‌های خارجی بدون اسناد معتبر گمرکی و قانونی قاچاق محسوب می‌شود اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر شبانه‌روز تحت رصد نیروی انتظامی قرار دارد و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخورد قاطع با تخلف اقتصادی را در اولویت دانست و بیان کرد: قاچاق کالا که خسارت جبران‌ناپذیری به زیرساخت اقتصادی و اشتغال‌زایی وارد می‌کند مقابله با محموله‌های قاچاق در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و بدون اغماض توقیف می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف محموله قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در محور خروجی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

توفیق 32 هزار لیتر هیدروکربن قاچاق در زاهدان/ 20 تن روغن و نهاده دامی قاچاق کشف شددستگیری 1148 قاچاقچی مسلح در مررزهای ایران/ کشف ‌4 هزار قبضه سلاح و مهمات از قاچاقچیان70 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان میناب کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده یک هزار و 200 کارتن انواع لوازم یدکی خودرو که با ثبت سفارش گمرکی مغایرت داشته را کشف کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده قاچاق را 5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در همین ارتباط محموله قاچاق به همراه کامیون مذکور توقیف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قانونی شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محموله قاچاق استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد