Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:25:50 GMT

دستگاه تصفیه آب چیست؟ انواع مختلف دستگاه تصفیه آب

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۹۴۰۸

دستگاه تصفیه آب چیست؟ انواع مختلف دستگاه تصفیه آب

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره قیمت دستگاه تصفیه آب و بهترین برندهای این دستگاه کسب نمایید.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

آب به گونه ای می باشد که بسیاری از مواد را در خود حل می کند به همین دلیل در مراحل چرخه آب آلودگی های زیادی در آب حل می شوند که بخش اعظم آن به وسیله سیستم تصفیه آب شهری از بین می روند ولی بعضی از این آلودگی ها تا زمانی که به مصرف انسان برسند از بین نمی روند و در صورت ورود به بدن ما، به بدن آسیب می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمان برای جلوگیری از ورود این آلودگی ها به بدن باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم. این دستگاه به وسیله فیلترهای مخصوصی که دارد بسیاری از آلودگی ها را از آب جدا می کند و آنها را از بین می برد. این کار سبب تولید آب آشامیدنی با مزه بهتر، سالم و بدون بو می شود. معمولا بیشتر مدل های دستگاه تصفیه آب، می توانند آب را در۴، ۵ یا ۶ مرحله تصفیه کنند که در نهایت سبب از بین رفتن بیش از۹۰ درصد آلودگی ها می شود.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب به دلیل کاربرد ویژه ای که دارد باید به دقت انتخاب شده تا سلامت آب آشامیدنی انسان را تضمین کند. البته کیفیت لوازم تولید آن بر روی قیمت دستگاه تصفیه آب اثر می گذارد. برای معرفی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب می توان موارد زیر را نام برد.

۱-دستگاه تصفیه آب کنت

دستگاه تصفیه آب کنت بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و می تواند بسیاری از آلودگی های میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب را از بین ببرد. مراحل تصفیه آب در این دستگاه به گونه ای انجام می شود که مواد معدنی مورد نیاز بدن را از بین نمی برد و آب آشامیدنی طبیعی را برای انسان ها به وجود می آورد. دستگاه تصفیه آب کنت علاوه بر حذف انواعی از آلودگی ها، سبب برطرف شدن بوی بد و نامطلوب آب نیز می گردد.

۲- دستگاه تصفیه آب کووی

دستگاه تصفیه آب کووی ، در کشور کره جنوبی ساخته‌ و سپس به کشور های دیگر صادر می شود. این دستگاه می تواند ۹۹ درصد از آلودگی های موجود در آب آشامیدنی را حذف نماید. دستگاه تصفیه آب کووی به صورت های مختلف رومیزی، زیر سینکی و ایستاده تولید می شود و مدل های گوناگونی دارد. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین نابود کنندگان آلودگی های آب آشامیدنی شناخته می شود.

۳- دستگاه تصفیه آب هیوندای

این دستگاه تصفیه آب نیز در کشور کره جنوبی تولید شده است و به دلیل داشتن فیلترهای بسیار قوی آب را به خوبی تصفیه می کند. دستگاه تصفیه آب هیوندای در مدل های مختلف و با شکل و شمایل زیبایی تولید می شود. این دستگاه از قطعاتی مرغوب ساخته شده و به همین دلیل کیفیت بسیار عالی را به خریداران نمایش می دهد. مرغوبیت قطعات یکی دیگر از علائم مهم در قیمت دستگاه تصفیه آب و فروش آن می باشد.

۴- دستگاه تصفیه آب واترپرو

دستگاه تصفیه آب واترپرو دارای فیلترهای بسیار قوی برای حذف آلودگی های آب آشامیدنی می باشد و می تواند انواعی از املاح و آلودگی های مضر را در مراحل گوناگون تصفیه حذف کند. بعضی از مدل های این برند دستگاه تصفیه، می توانند سختی و سنگینی آب را کاهش دهند و آب لب شور را به آب شیرین تبدیل نمایند. این دستگاه ها همچنین ممکن است دارای پمپ باشند و در زمان کمبود آب مشکل آبرسانی را رفع کنند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله مهمترین این عوامل کشور تولید کننده، سال تولید، تعداد فیلتر ها، قدرت فیلتر ها، تجهیزات همراه با دستگاه، مراحل تصفیه، کیفیت قطعات، بزرگی مخزن و سایر موارد می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه مورد نظر و توقعات خود از دستگاه تصفیه، از بین برند هایی که در بالا گفته شد و یا برند های دیگر، تصفیه آب مناسب را خریداری نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه آب بدن انسان قیمت دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب آلودگی ها آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند