Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حقیقی روز یک‌شنبه در دیدار با اعضای هیات دوچرخه سواری استان همدان، اظهار داشت: هیات دوچرخه سواری به عنوان مروج این رشته ورزشی باید برنامه ریزی راهبردی در راستای ترویج ورزش دوچرخه سواری در بین آحاد جامعه داشته باشد.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی به دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه شهرداری می‌تواند مردم را به استفاده از دوچرخه به جای خودرو ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: همگانی کردن دوچرخه‌سواری به‌ منظور کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر یکی از مواردی است که هیات دوچرخه سواری استان با همکاری دستگاه‌های نظیر شهرداری باید به دنبال اجرای آن باشد.

حقیقی با قدردانی از عملکرد هیات دوچرخه سواری همدان طی سال‌های گذشته، اضافه کرد: با تلاش و حمایت‌های صورت‌گرفته، دوچرخه‌سواری استان همدان طی سال‌های اخیر شاهد رشد و تعالی این رشته ورزشی هستیم.

وی با اشاره به فعالیت خوب دوچرخه سواران استان همدان در رشته‌های تایم تریل و تریال، گفت: انتظار داریم هیات دوچرخه سواری ضمن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی میزبانی مسابقات ملی و منطقه‌ای را همچون گذشته داشته باشد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از «بهنام آرین» رکابزن نهاوندی و نایب قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور تجلیل کرد.

برچسب‌ها فدراسیون دوچرخه سواری همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فدراسیون دوچرخه سواری همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هیات دوچرخه سواری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی