Web Analytics Made Easy - Statcounter

  حسین مدرس خیابانی روز شنبه در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت:طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده شهرستان های زابل و دلگان در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان ها در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: تعداد ابتلاء نسبت به هفته گذشته ۸۱۱ نفر و میزان بستری نیز ۸۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح مراقبت بهداشتی مرزهای رسمی استان نیز از ۱۵ اسفند ۹۹ اجرا شد که تاکنون افزون بر ۱۵۵ هزار نفر غربالگری مسافران، ۲۸ هزار و ۳۳۹ تست پی سی آر، ۱۵۴ هزار و ۶۵۶ تست فوری و ۵۵۸ نفر قرنطینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هفته گذشته مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا نداشتیم اما دو هفته گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس فوت کرد.

مدرس خیابانی افزود: هر یک از افراد بالای ۱۸ سال که از آخرین نوبت تزریق واکسن وی ۶ ماه بگذرد ملزم به تزریق دٌز یادآور است

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در افزایش میزان واکسیناسیون تصریح کرد: همه مدیران، علما و روحانیون برای تزریق دٌز یادآور پیش قدم شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی اذعان کرد: عزاداری ها با رعایت شیوه نامه ها برگزار و مدارس و دانشگاه‌ها نیز در زمان مقرر بازگشایی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت