Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه «روایت تبلیغ» با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان باید به موضوع تبدیل محتواهای پایه به محصولاتی مؤثر، جذاب و عامه‌پسند تمرکز کند، گفت: مهم‌ترین مسیر، نگاه راهبردی و حضور فعال‌تر در فضای مجازی و تبدیل محتواهای پایه و اساسی به مفاهیم جذاب در این فضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضا مرتضوی، استاندار استان اصفهان، امروز یکشنبه، ۲ مرداد در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با عنوان «روایت تبلیغ» که صبح امروز در سالن جلسات گلستان شهدا برگزار شد، با اشاره به محتوای غنی این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه می‌تواند امید را به نگاه افراد در حوزه فرهنگی و درنتیجه، حل مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی بازگرداند.

او ضمن توصیه به دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی برای حضور در نمایشگاه «روایت تبلیغ» با بیان اینکه نقطه قوت این نمایشگاه رویکردی است که در بخش‌های مختلف دفتر تبلیغات درباره ورود به محتواهای پایه و مهم تعریف‌شده است، ادامه داد: از این مرحله به بعد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان باید به موضوع تبدیل این محتواها به محصولاتی مؤثر، جذاب و عامه‌پسند برای ارتباط با بدنه جامعه تمرکز کند. مهم‌ترین مسیر، نگاه راهبردی و حضور فعال‌تر در فضای مجازی و تبدیل محتواهای پایه و اساسی به مفاهیم جذاب در این فضا است.

مرتضوی با بیان اینکه رویکرد جدید دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه حکمرانی قرآنی- اسلامی و رویکردی که در حوزه مباحث اقتصادی ایجادشده می‌تواند دو مسئله مهم اما زمین‌مانده‌ی جامعه را پوشش دهد، شوق و اشتیاق مدیران بخش‌های مختلفِ دخیل در نمایشگاه را قابل‌توجه دانست و تصریح کرد: این اشتیاق و دغدغه مسئولانه به معنای حیات و فعالیت مؤثر در دفتر تبلیغات است که باید آن را به فال نیک گرفت.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز با بیان اینکه این نمایشگاه مدل جدیدی از فعالیت تبلیغی را برای کنشگران و مدیران فرهنگی ارائه می‌کند، اظهار کرد: در نمایشگاه «روایت تبلیغ» ظرفیت‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ارائه‌ و از تمام مدیران مجموعه فرهنگی درخواست شده که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و ما را در اجرای این روش جدید فرهنگی یاری کنند تا بتوانیم با استفاده از نظرات کارشناسی و تخصصی آن‌ها خلاءهای موجود را برطرف کنیم.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه ظرفیت‌های دفتر تبلیغات ارائه شده و امکان تعاملات مراکز فرهنگی فراهم می‌شود تا با اطلاع از ظرفیت‌ها وارد تعاملات و تفاهم‌نامه‌های فرهنگی شوند، افزود: این نمایشگاه از امروز دوم مردادماه آغازشده و تا پنج‌شنبه ششم مرداد ویژه فعالین و مدیران فرهنگی ادامه خواهد داشت، البته بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است، اما دعوت و تبلیغات ویژه مدیران فرهنگی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات پژوهشکده الهیات و خانواده که در یک سال اخیر چاپ و منتشرشده و همچنین کلان‌برنامه‌ی پایداری و کارآمدی خانواده به‌عنوان رویکرد و مدل مفهومیِ ما برای مواجهه با مسائل حوزه خانواده نیز رونمایی شدند.

احمدیان از برگزاری گردهمایی مبلغین محرم در حاشیه نمایشگاه «روایت تبلیغ» خبر داد و گفت: این گردهمایی با ظرفیت ۸۰۰ مبلغ آقا و ۲۰۰ مبلغ خانم و سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی با هدف تقدیر از فعالیت مبلغین و آمادگی فعالیت‌های تبلیغیِ جدید برگزار می‌شود. امسال مبلغین از اصفهان به‌کل کشور با تمرکز بر استان اصفهان، استان‌های هم‌جوار و برخی استان‌های جنوبی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان محتواهای پایه روایت تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان