Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح تغذیه‌ای رایگان با پوشش حداقل سه تا پنج میلیون دانش آموز از مهرماه امسال خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا، صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح تغذیه‌ رایگان که شامل؛ شیر، نان غنی شده با ویتامین D و روی می‌شود با پوشش حداقل سه تا پنج میلیون دانش آموز از مهرماه امسال اجرا می‌شود و در کنار آن، توزیع ریزمغذی‌ها و مکمل یاری و آهن یاری را نیز به خصوص برای دختران دنبال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که موضوع تغذیه دانش آموزان از سال 1389 تا به الان از نظام تعلیم و تربیت حذف شده بود افزود: با پیگیری شخص وزیر و البته موافقت و همراهی سازمان برنامه و بودجه و معاون اول ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای تغذیه تصویب شد.
ستاری فرد از تخصیص مبلغ هزار و صد و پنجاه میلیارد تومان برای این موضوع خبرداد و گفت: با توجه به این که بخش زیادی از دانش آموزان یعنی حدود سه تا پنج میلیون دانش آموز در مناطق روستایی، عشایری، مرزی، حاشیه شهرها هستند و باید تحت پوشش این طرح قرار بگیرند، لذا نیاز مالی ما بیشتر از مبلغ تخصیص داده شده است.
وی در ادامه گفت: ما در تلاشیم که اجرای این طرح را به صورت مشارکتی با برخی نهادها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آستان قدس رضوی از مهرماه امسال شروع کنیم.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از اجرای پایلوت این طرح در استان های سیستان و بلوچستان و البرز خبرداد و گفت: ما حدود هفتاد و پنج هزار دانش آموز را به صورت آزمایشی تحت پوشش قرار دادیم.
ستاری فرد با بیان این که اولویت ما دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول و دانش آموزان مناطق عشایری، روستایی، مرزی و حاشیه شهر هستند، گفت: طبق برآوردهایی که داشتیم به عدد پنج میلیون دانش آموز رسیدیم اما تحقق این عدد بستگی به پوشش اعتباری و پشتیبانی اشخاص حقیقی و حقوقی از طرح مذکور دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح پنج میلیون دانش آموز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل