Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا فلاحتی گفت: ورزش کردن چه در سطح قهرمانی و چه در سطح همگانی همواره برای جامعه شریف کارگری از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر تامین نشاط، باعث تندرستی کارگران نیز می‌شود.

او گفت: یکی از وظایف مدیریت اجتماعی این اداره کل فراهم کردن شرایط برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه جامعه کارگری است که اجرای پویش دوشنبه‌های ورزش کارگری در شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی یکی از این برنامه هاست؛ نیروی انسانی یک سرمایه ارزشمند برای رسیدن به اقتصاد پویا است که برای صیانت از آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فلاحتی در روز پایانی این مسابقات و در دیدار رده بندی تیم‌های یزد سرام و نوین سرام روبه روی هم صف آرایی کردند که در این دیدار نفس گیر با نتیجه چهار بر سه پایان یافت تا جدال صنعت کاشی را تیم یزد سرام به نفع خود رقم زد و بر سکوی سومی رقابت‌ها ایستاد.

او گفت: در بازی پایانی دو تیم پردیس نیر و سنوپارس که با شکست رقیبان خود پای به فینال گذاشته بودند برای کسب جام اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت روبروی هم قرار گرفتند که تیم پردیس نیر با کسب پیروزی چهار بر یک در این مسابقه به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

گفتنی است اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت با حضور ۹ تیم همزمان با دهه امامت و ولایت و به یاد شهدای کارگر و با همکاری هیات ورزش کارگری و هیات فوتبال شهرستان برگزار و حامی این رقابت‌ها نیز گروه صنعتی پردیس نیر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات فوتسال ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: باید مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول کار هستند سریع‌تر و با کیفیت‌تر، پیگیری و برطرف شود.

وی افزود: پرداخت سریع کارهای رفاهی و تسهیلات مربوط به قشر کارگر باید مورد توجه و اولویت باشد چرا که کارگران دائم در حال فعالیت هستند و ولی نعمت ما محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن تقدیر از زحمات کارگران و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها بیان کرد: فعالیت‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان نیز ارزشمند است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: اینکه کارگران به حق خودشان رسیده باشند، چنین موضوعی از واقعیت دور است اما تلاش دولت این است حق و حقوق کارگران ادا شود.

وی بر تلاش بیشتر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و گفت: اصل در اداره کل تعاون، خدمت به مراجعه کنندگان باشد؛ همچنانکه تاکنون همینگونه بوده و باید این خدمات ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست و مسؤولان مشکلات قشر کارگری را باید احصا و به دنبال رفع آن باشند

کد خبر 6091106

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید