Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:34:24 GMT

پایان شمشیربازی قهرمانی جهان با صدرنشینی فرانسه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۰۱۹۴

پایان شمشیربازی قهرمانی جهان با صدرنشینی فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، روز پایانی شصت و هشتمین دوره رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان در قاهره مصر با برگزاری مسابقات سابر تیمی زنان و فلوره تیمی مردان به پایان رسید. در فلوره مردان این ایتالیایی ها بودند که با غلبه بر آمریکا به مدال طلا رسیدند تا عنوان قهرمانی هر دو رقابت تیمی اسلحه فلوره را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سابر زنان نیز تیم مجارستان با غلبه بر تیم فرانسه به مقام قهرمانی رسید تا دومین طلای این کشور در این دوره از رقابت ها را به دست بیاورد.
در پایان این دوره از رقابت ها، کاروان فرانسه موفق شد 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به دست بیاورد تا پس از 14 سال، مجدداً عنوان صدرنشینی جدول توزیع مدال این رقابت ها را از آن خود کند. کره جنوبی هم با 3 مدال طلایی که در سابر مردان و اپه زنان کسب کرد، در رده دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و ایتالیا نیز با 2 طلا، 4 نقره و 2 برنز، رتبه سوم جدول مدالی را به خود اختصاص داد. در شرایطی که 16 کشور توانستند در این دوره از رقابت ها روی سکو بروند، کشور مصر که به امید پایان دادن به 7 دهه ناکامی در کسب مدال میزبانی مسابقات را عهده دار شده بود، موفق به کسب هیچ مدالی نشد تا این حسرت همچنان برای آنها ادامه داشته باشد.
کاروان شمشیربازی ایران نیز که با 14 ورزشکار راهی قاهره شده بود، بدون کسب مدال به کار خود پایان داد و بهترین نتیجه آن را علی پاکدامن با کسب عنوان هفتمی در سابر انفرادی مردان به دست آورد. نکته قابل توجه در مورد شمشیربازی ایران در این دوره از رقابت ها، صعود تاریخی دو بانوی شمشیرباز ایرانی یعنی اعظم بختی و فائزه رفیعی به جدول اصلی اسلحه های اپه و سابر بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوره از رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان