Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده کل سپاه گفت: ما به دنبال تولید و در اختیار گرفتن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم، اما به آن‌ها تکیه نمی‌کنیم و از سلاح معجزه نمی‌خواهیم بلکه به خدا تکیه می‌کنیم.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه روز (یکشنبه) در جشنواره مالک اشتر سپاه اظهار داشت: چه افتخاری بالاتر از اینکه یک پاسدار هدف محوری آمریکاست و وقتی زمین می‌افتد، دشمن از شهادت این پاسدار احساس می‌کند جهان را تصرف کرده است؛ البته که این عظمت دشمن نیست، بلکه عظمت آن پاسدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جنگ، سلاح مؤثر است به همین جهت به دنبال تولید و در اختیار گرفتن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم، اما به آن‌ها تکیه نمی‌کنیم و از سلاح معجزه نمی‌خواهیم؛ بلکه به خدا تکیه می‌کنیم، چون این رمز پیروزی ماست.

سردار سلامی ادامه داد: وقتی به خدا نگاه می‌کنید، هیبت و هیکل هر قدرتی به تعبیر قرآن کوچکتر از یک پشه است. وقتی از دشمن نمی‌ترسید، حرکت می‌کنید. ترس، توقف می‌آورد و در مقابل، ایمان، ترس را زائل می‌کند. انسان مؤمن از پا نمی‌نشیند. مؤمن هرچه به خطر نزدیک‌تر می‌شود، قدرتمندتر می‌شود. این خاصیت ایمان است.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: من شهادت می‌دهم که همه شما فرماندهان، در این ماجرای سخت، موفق هستید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرلشکر سلامی سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»