Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اربعین دانشگاه تهران با صدور دومین اطلاعیه‌ مهلت پیش ثبت نام را تمدید و شرایط جدید را اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در متن اطلاعیه ستاد اربعین دانشگاه تهران آمده است: با عنایت به آغاز پیش ثبت نام سفر اربعین و استقبال دانشگاهیان ارجمند ضمن تمدید مهلت پیش ثبت نام تا 15 مردادماه موارد زیر به استحضار علاقه مندان می‌رسد:

با توجه به رشد آمار مبتلایان به کرونا، برگزاری سفر منوط به ابلاغیه های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تزریق دوز کامل واکسن کرونا برای کلیه زائران الزامیست.همچنین هزینه سفر تاکنون قطعی و نهایی نشده و تابع شرایط هزینه‌ای در شرکت‌های حمل و نقل ایران و عراق و اسکان در نجف و کربلاست.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تلاش دانشگاه تهران برفراهم نمودن تسهیلات برای برگزاری سفر اربعین دانشگاهیان به‌ویژه برای دانشجویان عزیز است. لذا در صورت تامین تسهیلات مناسب در اسرع وقت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

بنا بر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه که تمایل به انجام سفر اربعین دارند می‌توانند با ثبت درخواست خود در پیشخوان سامانه جامع آموزشی دانشگاه، نسبت به دریافت گذرنامه و تسهیلات خروج از کشور اقدام نمایند. با توجه به حجم زیاد درخواست‌ها و منوط بودن هرگونه تخصیص تسهیلات احتمالی به تکمیل مدارک، به دانشجویان عزیز توصیه می‌شود در اسرع وقت نسبت به انجام امور اداری لازم اقدام نمایند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پیاده‌روی اربعین ، دانشگاه تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیاده روی اربعین دانشگاه تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین در برخی نقاط آمریکا با توافق مسؤولان دانشگاه‌ها با دانشجویان به پایان رسیده است.

مسؤولان برخی دانشگاه‌ها از جمله «براون»، «نورث‌وسترن» و «راتگرز» برای جلوگیری از اختلال در آزمون‌های نهایی و مراسم‌ فارغ‌التحصیلی دانشجویان، با معترضان توافق کرده‌اند تا دانشگاه‌ها بتوانند فعالیت خود را از سر گیرند.

از ۱۷ آوریل تا امروز دانشجویان در ۴۶ دانشگاه و کالج آمریکا در اعتراض به هم‌دستی واشنگتن و دانشگاه‌های خود با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تجمعات اعتراضی برپا کرده‌اند؛ تجمعاتی که با برخورد پلیس مواجه شده و تا کنون بیش از ۲۴۰۰ شرکت‌کننده بازداشت شده‌اند.

به گزارش «آسوشیتدپرس»، بعضی دانشگاه‌ها به دانشجویان خود وعده داده‌اند که در سرمایه‌گذاری‌ و روابط خود با رژیم صهیونیستی تجدید نظر کرده و درخواست دانشجویان برای توقف روابط تجاری با این رژیم را به رسمیت بشناسند. بسیاری از دانشجویان معترض در خواسته‌های خود، روابط دانشگاه‌های آمریکا با ارتش رژیم صهیونیستی را هدف گرفته‌اند.

گرچه دانشگاه‌ها تنها وعده بررسی خواسته دانشجویان، عدم تنبیه دانشجویان معترض و اختصاص بودجه به مطالعات خاورمیانه را مطرح کرده‌اند و در عمل وعده‌ای برای قطع سرمایه‌گذاری‌های خود در رژیم صهیونیستی نداده‌اند، اما این امتیازها برای جریانات حامی فلسطین در ایالات متحده دستاورد بزرگی محسوب می‌شود، زیرا حامیان رژیم صهیونیستی در این کشور هر مخالفتی با اقدامات این رژیم را مصداق «یهودستیزی» دانسته و معترضان را مجازات می‌کنند.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902709

دیگر خبرها

  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • ویدیو/ اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا