Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:37:05 GMT

تبلیغ، اصل جدانشدنی از روحانیت است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۰۳۰۷

تبلیغ، اصل جدانشدنی از روحانیت است

ایسنا/قم معاون حرکه النجبا گفت: مسئولیت تبلیغ هیچ‌گاه از روحانیت دور نمی‌شود و این امر تنها باید برای رضایت خداوند انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ یوسف الناصری امروز ۲ مردادماه در ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور که در قرارگاه منتظران شهادت پلاک۳۱۳ جنب مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد، با اشاره به اینکه شیخ عبدالزهرا کعبی، شیخ محمد تقی فلسفی دو مبلغ برجسته در طول تاریخ هستند، اظهار کرد: این دو خطیب هیچ‌گاه از مجالس امام حسین(ع) دور نشدند و از آن به عنوان فرصتی برای برقراری ارتباط با مردم استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مسئولیت تبلیغی هیچ‌گاه از روحانیون دور نمی‌شود، مطرح کرد: این موضوع یک تکلیف فقهی است چراکه تاثیر بسیار زیادی در گسترش اسلام دارد.
ایشان با اشاره به اینکه تبلیغ فقط و فقط باید برای خداوند باشد، عنوان کرد: ما برای تبلیغ به یادگرفتن زبان مخصوصا انگلیسی نیازداریم.
وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی فتح نشدند، بلکه حاصل تلاش مبلغین بوده است، خاطرنشان کرد: زمانی که تبلیغ از ته دل باشد و تبلیغ انقلابی صورت بگیرد شاهد این چنین نتایج مطلوبی خواهیم بود.
شیخ یوسف الناصری با اشاره به اینکه احساس برای خدمت باید دلی باشد، تصریح کرد: درس اخلاق و زبان برای یک روحانی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی با بیان اینکه نتیجه تبلیغ به دست خداوند است، یادآور شد: تبلیغ، نمازجماعت، تدریس و تالیف محوریت فعالیت روحانیون است.
معاون حرکه النجبا با اشاره به اینکه برای پاداش تبلیغ نباید از کسی انتظار داشته باشیم، بیان کرد: در کشورهای اروپایی گوشت ذبح اسلامی گران‌تر است چراکه به این نتیجه رسیدند که ذبح اسلامی نسبت به ذبح خودشان از نظر بهداشتی پاکیزه‌تر است و تمام این موضوعات به دلیل ترویج فرهنگ اسلامی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سازمان تبليغات روحانیون مبلغین و روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

سید عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده و  به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، 

جوهری گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از امروز پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس