Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک‌نوری روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا با تمامی آسیب‌هایی که درحوزه‌های مختلف به  افراد و جامعه وارد کرد به فرصتی برای همدلی و همراهی آحاد جامعه در رفع گرفتاری‌های نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا با اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه تبدیل شد و آموزه‌های بسیاری در مدیریت فرهنگ، دین، سلامت، اقتصاد و سایر زمینه‌ها برجای گذاشت که باید از آن‌ها برای مدیریت جامعه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در هفته‌های اخیر بار دیگر شاهد شیوع مجدد این بیماری و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا هستیم و این امر باعث شده تا شهرستان پیشوا در شرایط قرمز کرونایی قرار گیرد لذا لازم است تا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و به ویژه انجام واکسیناسیون به اولویت اصلی شهرستان تبدیل شود.

تاجیک‌نوری تصریح کرد: بر اساس اعلام نظر مسئولان شبکه بهداشت و درمان، کلیه پایگاه‌های جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت نسبت به تزریق واکسن کرونا  اقدام می‌کنند و از آن دسته از افرادی که تا کنون نسبت به دریافت واکسن کرونا و دوز یادآور اقدام نکرده‌اند تقاضا می‌شود نسبت به این  امر مهم هر چه زودتر اقدام کنند.

وی تأکید کرد: استقبال گروه‌های مختلف و تأثیرگذار جامعه همچون روحانیون، معلمان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان ادارات، اصناف و ...‌از واکسن کرونا، مردم را به واکسیناسیون علیه این بیماری ترغیب می‌کند.

فرماندار پیشوا با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: قطعا اقامه عزای حسینی در هیچ هیأتی تعطیل نمی‌شود ولی باید این مراسم در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار گردد.

نماینده دولت در شهرستان پیشوا تصریح کرد: با توجه به لزوم نظارت بر فعالیت اصناف و فعالیت‌های اداری و اجتماعی، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان باید نظارت مستمر و اثرگذار خود را از ادارات و صنوف انجام داده و در صورت مشاهده موارد مغایر با دستورالعمل‌های بهداشتی، تذکرات لازم را ارائه کنند.

وی  همچنین از شبکه بهداشت و درمان خواست تا با انجام تبلیغات محیطی مناسب و استفاده از فضای مجازی، علاوه بر ارائه نکات آموزشی و هشدارهای لازم به مردم، آنان را به انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا ترغیب کنند.
شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اباعبدالله الحسین ماه محرم واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اباعبدالله الحسین ماه محرم ویروس کرونا اباعبدالله الحسین ماه محرم واکسیناسیون دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد