Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، خودرو حامل مجید فانی بعدازظهر امروز یکشنبه  در محور هراز به دلیل لغزندگی جاده از جاده خارج و واژگون شد که این حادثه آسیب‌دیدگی این مسوول و راننده خودرو را در پی داشت.

به گفته یکی از نزدیکان این مسوول، بلافاصله پس از حادثه با حضور نیروهای امدادی، سرنشینان خودرو برای انجام عملیات درمانی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود شدت حادثه خوشبختانه شرایط جسمی فانی مساعد است و به دلیل آسیب‌دیدگی دست و شکستگی انگشت به اتاق عمل اعزام شده است. حال عمومی راننده نیز مساعد اعلام شده است.

این مسوول برای حضور در نشستی که قرار بود در مجلس برگزار شود ،عازم تهران بود که حادثه در محدوده سه راه چلاو جاده هراز رخ داد.

مجید فانی ۶ اردیبهشت امسال به عنوان سرپرست سازمان صمت مازندران معرفی شد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی مازندران تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی مازندران تصادفات جاده ای حوادث رانندگی مازندران تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است