Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

چرا طراحی دکور طلا فروشی اهمیت دارد ؟

طراحی یک دکور زیبا برای طلافروشی با مزایای زیادی همراه است. برخی از مهمترین مزایای داشتن یک دکور شیک و با شکوه برای مغازه طلا فروشی را بررسی می کنیم :

مشتریان با دیدن دکور مجلل و با شکوه مجذوب آن طلافروشی شده و سعی کرده جواهرات موردنظر خود را از آنجا خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یک دکور شیک و زیبا برای شما سودمند خواهد بود. زیرا احساس بهتری از حضور در جواهر فروشی خود دارید و از محل کسب و کار خود لذت می برید. با علاقه و پشتکار بیشتری به حرفه ی خود می پردازید و علاقه ای برای ترک سریع محل کسب و کار خود ندارید. با طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی می توانید از فضای موجود به صورت بهینه استفاده نمایید. برای تغییر دکور طلا فروشی ، کار راحتی دارید و این کار را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهید. تبلیغات ، در دنیای کسب و کار امروز جایگاه ویژه ای دارد. زمانی که یک دکور زیبا و جذاب داشته باشید ، برای تولید محتوای تبلیغاتی کار آسانتری خواهید داشت. قطعاً محتوای تولید شده در چنین فضایی با این دکور ، تأثیر زیادی در ذهن مخاطب خواهد داشت.

موارد فوق نشان از اهمیت داشتن یک دکور و دیزاین شیک و به روز برای جواهرفروشی دارد. بنابراین برای حرفه ای شدن در این شغل ، باید به فکر ایجاد تغییری شگرف در طلافروشی خود باشید. دیزاین و دکور قدیمی را کنار گذاشته و از همین الان برای ایجاد دکوری مدرن و لوکس اقدام نمایید.

سبک های مختلف دکوراسیون مغازه طلا فروشی کدامند ؟

برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی امکان پیاده سازی سبک های مختلفی وجود دارد که چندین مورد از آنها را بررسی می کنیم.

1 – سبک کلاسیک در دکوراسیون طلا فروشی

سبک کلاسیک از سبک های پرطرفدار است که از بیشترین نورپردازی ها استفاده می کند. دکوراسیون طلا فروشی بر اساس نورپردازی های زیبایی صورت می گیرد. استفاده از لوسترهای بزرگ و مجلل بسیار اثرگذار است. نور در این سبک ، حرف اول را می زند و قرار است در مغازه بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.

در این سبک باید منابع نوری مختلفی را تدارک ببینید. توجه داشته باشید که یک نقطه نباید کانون نوری شما باشد. لامپ های هالوژن در این زمینه بسیار کمک کننده هستند. با توجه به وسعت طلا فروشی می توانید از تابلوهای زیبا و اثرگذار استفاده نمایید.

2 – سبک مدرن برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی

یکی دیگر از سبک های رایج که امروزه بیشتر مورد توجه است ، سبک مدرن است. در این سبک امکان بهره مندی از اشکال گوناگون در دکور طلا فروشی وجود دارد. اشکال هندسی گوناگون به جلوه ی بیشتر مغازه کمک شایانی می کند. نور پردازی باید به صورتی باشد که بر روی جواهرات تنظیم شده باشند و در جلوه ی بیشتر آنها اثرگذار باشد.

3 – سبک مینیمال دکوراسیون

در این سبک امکان استفاده از صندلی ها و مبلمان در مغازه وجود دارد. طراحی باید به صورتی باشد که مشتری در حین ورود احساس کند به یک هتل با شکوه قدم گذاشته است. رنگ ها در این سبک بسیار مهم هستند. توجه داشته باشید که در این سبک ، تمرکز اصلی بر روی راحتی فروشنده و مشتری می باشد.

طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی چگونه انجام شود ؟

در طراحی زیباترین و با شکوه ترین دکور طلا باید چندین مورد را لحاظ کنید که با هم به بررسی آنها می پردازیم.

نقش هارمونی ویترین : نقش ویترین در هر مغازه ای تعیین کننده است. ویترین طلا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به زیباترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شود. ویترین برای هر طلافروشی به شکل متفاوتی باید طراحی شود. برای مثال ممکن است ویترین یک طلافروشی کوچک با یک طلافروشی بزرگ ، متفاوت طراحی شود.

اهمیت داشتن فضای باز در طلا فروشی : حتماً باید فضای بازی برای طلافروشی درنظر گرفته شود که مشتریان احساس راحتی داشته باشند. امکان بازدید از هر یک از جواهرآلات به راحتی وجود داشته باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره گاو صندوق آسانسوری با ما همراه باشید.

توجه به نورپردازی : در طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی باید برنامه ویژه ای برای نورپردازی ها داشت. نورپردازی ها با توجه به سبک شما باید تنظیم شوند. هدف از اعمال نورپردازی خوب این است که یک طلافروشی شیک و زیبا ایجاد شود. جواهرات تحت تأثیر نورپردازی ها ، زیباتر و جذاب تر به نظر می آیند.

توجه همزمان به زیبایی و امنیت : آیا در طراحی دکور طلا تنها باید به زیبایی توجه داشت و باید از امنیت غافل شد ؟ خیر. زیبایی و امنیت هر دو به یک اندازه مهم هستند و باید به هر دو توجه نمود.

رنگ بندی دیوارها و دکور : در انتخاب رنگ ها به هارمونی توجه داشته باشید. ادغام رنگ های ملایم با رنگ طلا و جواهرات می تواند ابتکار جالبی باشد. البته شاید با توجه به فضای مغازه و شرایط موجود ، بتوان رنگ بندی های دیگری را برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی درنظر گرفت.

بهره گیری از متریال خوب : تمامی متریالی که در مغازه طلافروشی مورد استفاده قرار می گیرند باید از بهترین ها انتخاب شوند. کفپوش ها ، پارتیشن ها ، قفسه ها و ... باید به دقت انتخاب شوند و مناسب مغازه طلافروشی باشند.

مقدم مانکن

امروزه طراحی دکوراسیون طلافروشی ها بسیار مورد توجه واقع شده است. طلافروشی های موفق و برندهای مطرح بر روی این مسئله تمرکز زیادی داشته اند. زمانی که به طلافروشی های بزرگ وارد می شوید ، مبهوت شکوه و جلال دکوراسیون آنها می شوید. قطعاً دکوراسیون آنها در موفقیت آنها اثرگذار بوده است. لذا ضرورت دارد به این مسئله توجه نموده و به فکر ایجاد شیک ترین دکور برای طلافروشی خود باشید.

شاید انجام این کار برای شما دشوار باشد. بنابراین بهتر است این کار را به یک تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه واگذار نمایید. مقدم مانکن ، می تواند در این زمینه به شما کمک کند و با توجه به فضا و مساحت مغازه شما ، بهترین و زیباترین دکوراسیون را برای مغازه شما پیاده سازی کند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: طلافروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

مهدی قایدی این فصل در ۲۱ بازی ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده تا جزو ۵ بازیکن برتر فصل امارات شناخته شود. درخشش مهدی قائدی در امارات در حالی رخ داده است، که در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست.

 این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما همسر این بازیکن این اموال را گرفته و مهریه هم می‌خواهد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: مهر

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری