Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملارشید ثنایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: این روزها بی سابقه ترین حملات و اهانت ها علیه داشته های جهان اسلام از سوی معاندان و دشمنان در حال انجام است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: دشمن جبهه گسترده ای در حوزه فرهنگی و عقیدتی علیه جهان اسلام پی ریزی کرده است که همواره در این جبهه دشمن با استفاده از عناصر خویش به دنبال پیاده کردن برنامه های شیطانی  خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این عالم اهل سنت هدف از این همه هجمه دشمن را از بین بردن وحدت مسلمین عنوان داشت و افزود: دشمنان با تهاجم از چند جهت یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هدف واحد از بین بردن انسجام در جهان اسلام است.
 
ماموستا ثنایی با اشاره به تلاش های بی سابقه آمریکایی ها، غربی ها و صهیونیست ها برای استحاله فکری و سیاسی سران کشورهای اسلامی، ادامه داد: دشمنان با ایجاد یک پل ارتباطی بین خود و برخی از کشورهای فریب خورده اسلامی به دنبال ایجاد تنش علیه ایران اسلامی هستند که بهترین نمونه این تلاش های مذبوحانه تحریک کشورهای منطقه علیه ایران اسلامی است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت همه جانبه جریان عربی ـ غربی ـ عبری از جریان های تکفیری و سلفی اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و رسول خدا (ص) امروز با تشکیل یک ائتلاف نامیمون به دنبال از بین بردن ارکان اصلی اسلام هستند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: در این میان بیشترین خسارت ها و زیان ها متحمل ملت فلسطین و دیگر کشورهای استکبارستیز می شود، دشمنان اسلام دو راه حل برای استیلای خود بر جهان اسلام در پیش رو دارند.
 
وی به این راهها اشاره کرد و افزود: اولین راه، از بین بردن وحدت در جهان اسلام با ایجاد و تسلیح جریان ها و گروهک های تروریستی در داخل کشورهای اسلامی است و دومین راه که شاید بتوان سخت ترین راه برای دشمنان است، افزایش فشارهای سیاسی، اقتصادی و... بر ایران است.
 
ماموستا ثنایی عنوان داشت: امروز ایران یک سد مستحکم در برابر جریان های اسلام ستیز و کشورهای استعماری است، اقتدار و صلابت این انقلاب برنامه های استکباری دشمنان را به تأخیر می اندازد، لذا دشمن از هر حربه ای برای تضعیف جمهوری اسلامی بهره می برد، بنابراین ملت ایران باید نسبت به این توطئه ها هوشیار باشند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: تلاش برای ناتوان نشان دادن مدیریت دولت بر وضعیت کشور، ایجاد چندصدایی بین فرهیختگان و... از جمله برنامه های دشمنان است که ملت ایران باید نسبت به آنها هوشیار باشند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب بین بردن جهان اسلام اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌ عظیم اسدزاده ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان نمین با اشاره به اهمیت علم و آگاهی و تاثیر آن در رشد و تعالی شخصیت انسان‌ها اظهار کرد: شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید مطهری دارای تفکر عظیم علمی و دینی برای جهان اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال نابودی مغزهای متفکر نظام جمهوری اسلامی هستند و با هدف ترور شخصیت‌های علمی و معنوی، سعی در ریشه‌کردن هادیان و مروجان دین اسلام دارند و تنها هدفشان تسلط حاکمان کفر بر جوامع مسلمین است.

امام جمعه شهرستان نمین ترویج و نشر آثار ارزشمند شهید مطهری را فریضه‌ای مهم قلمداد کرد و افزود: هر کدام از این آثار علمی، حکمتی مطهر برای تصفیه و پالایش مغزهای ناپخته افرادی است که با افکار نادرست در پوشش اصطلاح روشنفکرانه بذرهای سمی در روح و جان انسانها می‌کارند.

اسدزاده عظمت جهان هستی را در تعلیم و تذکیه نفوس انسان‌ها دانست و تصریح کرد: بنای خلقت، برای علم و راهنمایی بشر است که خدای متعال با تعلیم اسماء و علوم الهی به اولین خلقت انسانی، بنیان جهان هستی را بر پایه علم و منطق پایه‌ریزی کرد و انبیای الهی را در جایگاه معلمان برای هدایت جامعه فرستاد.

وی به معرفی علمای بزرگ جهان اسلام به عنوان الگوهای رستگاری پرداخت و گفت: جاودانگی و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت متکی به دو عنصر قوی جدیت و پشتکار است که علمای بزرگ از فرصت‌های کوتاه برای اندوختن ذره‌ای علم و دانش با هدف گره‌گشایی مسائل دینی و علمی دریغ نکردند.

کد خبر 6095134

دیگر خبرها

  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است