Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در ترکیه، با نتیجه سه بر یک مقابل الشحانیه قطر به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در کشور ترکیه برپا کرده، در دومین دیدار تدارکاتی خود در این اردو از ساعت ۱۸ به‌وقت محلی به‌مصاف تیم الشحانیه قطر رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود فولاد مردان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان پهلوان و علیرضا باویه (۲ گل) گل‌های تیم فولاد در این دیدار را به ثمر رساندند.

لازم به ذکر است؛ جواد نکونام در این دیدار از همه بازیکنان حاضر در اردو استفاده کرد تا تمام شاگردانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

به گزارش ایمنا، شاگردان جواد نکونام، در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه برابر ام‌صلال قطر نیز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافته بودند.

کد خبر 590594

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر دیدار تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی دوستانه فولاد تیم فوتبال فولاد خوزستان قطر ترکیه جواد نکونام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان