Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از میدل‌ ایست مانیتور، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در نشستی در کابینه این رژیم درباره فعالیت "آژانس یهود" در روسیه اظهار کرد: روابط با مسکو برای اسرائیل اهمیت دارد و اقلیت بزرگ یهود در روسیه مهم هستند و این موضوع در تمامی گفتگوهای دیپلماتیک با آنها مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپید که ریاست این جلسه را بر عهده داشت، تاکید کرد: تعطیلی دفاتر "آژانس یهود" رویداد مهم و حساسی خواهد بود که بر روابط تل‌آویو-مسکو تاثیر خواهد گذاشت.

دفتر لاپید نیز در بیانیه‌ای توضیح داد: نخست وزیر دستورالعمل‌های خود را برای تیم حقوقی جهت آمادگی برای سفر به مسکو به محض کسب موافقت روسیه با مذاکرات و تلاش برای انجام گفتگوی حقوقی در کنار پیشبرد گفتگوی دیپلماتیک در سطح بالا درباره این مساله صادر کرد.

طبق این بیانیه، لاپید گفت، "توافق شد مدیرکل وزارت خارجه به هماهنگی‌ها با مسؤولان مربوطه در مورد این سفر ادامه دهد".

بر اساس بیانیه یاد شده، در این جلسه وزرای مهاجرت، مسکن و دارایی رژیم صهیونیستی، مدیرکل دفتر لاپید، مدیرکل وزارت خارجه، معاون مدیر شورای امنیت داخلی، مدیر سیاست خارجه شورای امنیت ملی این رژیم و نیز نمایندگان "آژانس یهود" و سازمان‌های یهودی جهانی حضور داشتند.

اخیرا به دلیل موضع‌گیری‌های اسرائیل در جنگ اوکراین، روسیه به آژانس یهود فعال در این کشور دستور داد تا فعالیتش را متوقف کند.

آژانس مهاجرت یهودیان در سال ۱۹۲۹ تأسیس شد؛ این آژانس نقشی کلیدی در اسکان مهاجران یهودی در سرزمین‌های اشغالی ایفا می‌کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یائیر لاپید اسرائیل روسیه آژانس یهود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید

رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ اظهار کرد: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا ۱۷ اردیبهشت‌ماه به مدت ۳روز در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنفرانس نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است، افزود: سال گذشته در دیدار همکاران صنعت هسته‌ای با رهبر، معظم له بر گسترش همکاری بین‌المللی با کشورهای همسو تاکید کردند در این راستا این موضوع در سازمان انرژی اتمی هدف گذاری شد و انجمن هسته‌ای پس از ۲۹ دوره کنفرانس هسته‌ای، شرایط را برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای مهیا دانست و در این راستا شاهد استقبال بسیار خوبی برای حضور در کنفرانس هستیم.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است و بیش از ۵۰ دانشگاه در این مسیر حضور داشتند و حدود ۴۰۰ مقاله تأیید شده است، همچنین ۱۶ میزگرد در این کنفرانس پیش‌بینی شده است، حدود ۱۰۰ سخنران به عنوان نویسندگان علمی این مقالات به عنوان سخنران انتخاب شده‌اند.

کریمی‌ثابت با بیان اینکه این کنفرانس بستری برای حضور صنعت هسته‌ای شده است، تصریح کرد: تلاش شده است دانشجویان، دانشگاه‌ها و اساتید صنعت و همگان از آخرین پژوهش‌های هسته‌ای ایران اشنا شوند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 750733

دیگر خبرها

  • نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)
  • گروسی خواستار تدابیر «ملموس» ایران برای رفع نگرانی‌ها شد!
  • کنفرانس اصفهان می‌تواند به همکاری هسته‌ای ایران و جهان کمک کند
  • تلاش می‌کنیم هرگونه شبهه‌ای از برنامه هسته‌ای ایران زدوده شود
  • سند جدیدی در کار نیست/ معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با امیرعبداللهیان
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید