Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجید رنجبر با اشاره به وضعیت ترافیک عصرگاهی در معابر تهران اظهارکرد: در بزرگراه شهید همت مسیر شرق به غرب حجم بالایی از ترافیک گزارش شده که از پل آفریقا شروع شده و تا پل شیخ فضل الله نوری ادامه دارد. در بزرگراه شهید حکیم از پل شهید مدرس تا پارک پردیسان نیز ترافیک سنگینی گزارش شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تونل نیایش تا پل اشرفی اصفهانی ترافیک پرحجم است. ترافیک در بزرگراه شهید چمران مناسب است اما در مسیر شمال به جنوب از تونل توحید تا داخل بزرگراه شهید نواب صفوی و بریانک تراکم بالای ترافیک گزارش شده است.

رنجبر اضافه کرد: در بزرگراه امام علی(ع) مسیر شمال به جنوب در محدوده مسیل باختر تصادف چهار خودرو سبب شده ترافیک سنگینی ایجاد شود.در معابر دیگر وضعیت ترافیکی مطلوب است.

وی با توصیه به شهروندان برای کمک به مصدومان حوادث گفت: شهروندان اگر میخواهند به مصدومان سوانح کمک کنند، ابتدا باید کنار مسیر پارک کنند تا از ایجاد ترافیک و مشکل برای خودروهای امدادی جلوگیری کنند. این نکته نیز قابل ذکر است که تنها زمانی که متخصص امداد تقاضای کمک کند می‌توان به مصدوم حادثه کمک کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وضعیت ترافیک تهران بزرگراه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار