Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سامه دارای دکترای تخصصی معماری از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و عضو هیئت‌علمی و معاون پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) است.

او مدیریت حوزه ریاست دانشگاه هنر و مدیریت مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.

از سوابق و فعالیت‌های او در حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، می‌توان به عضویت در شورای فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان قزوین، عضو هیئت راهبردی پایگاه میراث‌فرهنگی بافت تاریخی شهر قزوین و انجام ده‌ها پروژه مطالعاتی و طراحی در حوزه مرمت بافت‌ها و بناهای تاریخی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصص او در تاریخ هنر، معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی، گردشگری شهری و روستایی، بازآفرینی بافت‌های فرسوده، بهسازی بافت‌های با ارزش تاریخی، طراحی فضاهای فرهنگی و روش‌شناسی پژوهش است.

کد خبر 5546186 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب انتصاب مقامات علی دارابی شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی آلودگی هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گردشگری شهردار تهران میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور شورای شهر نیروی انتظامی سازمان محیط زیست ترافیک بهزیستی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در این باره گفت : این همایش بین‌المللی با موضوع تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزار می‌شود.
حسن پور تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری لرستان در پایان اظهار داشت : پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901666

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی