Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت گلف‌ خراسان‌جنوبی به‌ ریاست محمدحسین‌ خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، نمایندگان‌ ورزش دانش‌آموزی، دانشجویی، کارگری، بسیج، شهرداری، مربیان، داوران، باشگاه‌ ورزشی و هیأت شهرستانها برگزار شد.

از ۱۹ عضو این مجمع انتخاب رئیس هیأت گلف خراسان‌جنوبی ۱۶ نفر حضور داشتند و علیرغم اینکه در اساسنامه‌ مجامع به حضور ۱۰ رئیس هیأت شهرستانها اشاره شده است! فقط رئیس  هیأت شهرستان بیرجند حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضا محمودی‌زاوه رئیس هیأت گلف شهرستان قائن و رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان بعنوان تنها نامزد  مجمع انتخاب رئیس هیأت گلف خراسان‌جنوبی به مدت ۱۰ دقیقه برای جلب‌ نظرات اعضای مجمع به تبین برنامه‌های راهبردی و رویکردهای اجرایی چهار ساله آتی خود پرداخت.

محمودی‌زاوه با اخذ ۱۶ رأی مأخوذه‌ مجمع‌ انتخاب رئیس هیأت گلف خراسان‌جنوبی در غیاب نمایندگان فدراسیون به مدت چهار سال سکان هدایت این هیأت را برعهده گرفت و همچنین حمیده محمدی‌زید، نسرین صبوحی، عالیه‌ درخشان، سیمین باغبانزاده، حسین خیاط و منصوره رضایی نیز بعنوان اعضای هیأت رئیسه و بازرس منصوب شدند.

منتخب ریاست هیأت گلف خراسان‌جنوبی با اشاره به احداث زمین مینی‌گلف شهرستان خوسف در اداره‌ دامپزشکی این شهرستان در زمان تصدی ریاست هیأت گلف این شهرستان گفت: همچنین راه‌اندازی زمین مینی‌گلف‌ شهرستان قائن نیز با همکاری اداره دامپزشکی قائن نیز از جمله‌ عملکرد او در دوران ریاست هیأت گلف این شهرستان است.

محمودی‌زاوه با بیان اینکه ورزش گلف از رشته‌های تازه تأسیس در کشور و استان می‌باشد، افزود: در راستای شناسایی استعدادهای‌ بالقوه، جذب جامعه هدف و همگانی کردن این رشته ورزشی برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره‌ و مسابقات قهرمانی استانی و شهرستانی شده است.

وی با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری گلف در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: تعداد  مربیان و داوران فعال رشته‌ گلف در استان بسیار کم است در این راستا تمهیدات لازم صورت خواهد گرفت.

منتخب ریاست هیأت گلف خراسان‌جنوبی افزود: به منظور توسعه و پویایی این رشته ورزشی نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی اداره‌کل ورزش و جوانان هستیم و ضمن اینکه بدنبال جذب اسپانسر بخش خصوصی نیز خواهیم بود.

محمودی‌زاوه خواستار تأمین محل استقرار دفتر هیأت گلف خراسان‌جنوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان در مناطق مرکزی شهر بیرجند شد و خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان مکانی را در سالن ۲۵۰۰ نفری شهیدین قاسمی برای دفتر  هیأت گلف استان درنظر گرفته است که بدلیل دوری خیلی مناسب نمی‌باشد.

محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در مجمع انتخاب رئیس هیأت گلف استان خاطرنشان کرد: توجه ویژه به این رشته ورزشی جدید و نوپا ضروری است و باید برنامه‌ریزی‌ مدون کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند مدتی از سوی سکاندار هیأت استان صورت گیرد

وی با تأکید بر نگاه‌ مدیریتی‌ جامع و کلان استانی سکاندار هیأت گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: ظرفیت و قابلیت‌های موجود تمامی شهرستانهای استان باید مدنظر قرار گیرد و این رشته‌ ورزشی در همه شهرستانها فعال شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: به منظور تربیت و تأمین‌ مربیان و داوران تخصصی رشته ورزشی گلف باید دوره‌های آموزشی برگزار شود و در صورت به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان، برای اعزام علاقمندان در کلاس‌های مربیگری سایر استانهای همجوار رایزنی‌ شود.

خسروی خواستار برگزاری مسابقات قهرمانی منطقه‌ای و استانی رشته ورزشی گلف در خراسان‌جنوبی و شهرستان‌های استان شد و گفت: این مسابقات باید در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه، اعزام به رقابت‌های کشوری و معرفی ورزشکاران و پتانسیل‌های استان انجام شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های مالی و اعتباری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: کمک‌های اداره کل بعنوان یکی از حامیان فعالیت‌های ورزشی و براساس عملکرد و برنامه‌های راهبردی‌ هیأت‌های ورزشی بوده و باید مسؤولان هیأت‌های ورزشی بدنبال جذب اسپانسر بخش خصوصی باشند.

حسین دادی رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای معرفی و همگانی کردن رشته گلف می‌توان جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی ویژه کارمندان با بهرگیری از امکانات و تجهیزات هیأت گلف و تأمین جوائز ورزشکاران از سوی دستگاههای اجرایی و سازمانهای‌ دولتی برگزار کرد.

علیرضا چاجی خبرنگار خبرگزاری فارس نیز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: عدم حضور رئیس و یا مسؤولان فدراسیون گلف در این مجمع قابل تأمل و بررسی است.

وی افزود: اکثر مجامع عمومی انتخاب رؤسای‌ هیأت‌های ورزشی خراسان‌جنوبی بصورت تک نامزدی برگزار می‌شود و اعضای هیأت رئیسه معرفی شده هیأت‌های ورزشی از سوی کاندیدا به مجمع‌ عمومی بنا به هر دلیلی در مجمع حضور ندارند که این موضوع مجامع را بسمت انتصابی پیش‌ می‌برد‌ تا انتخابی!

چاجی تأکید کرد: اعضای مجامع‌ عمومی انتخاب رؤسای‌ هیأت‌های ورزشی خراسان‌جنوبی که در حقیقت نماینده‌های اقشار مختلف آن حوزه می‌باشند کمتر به مشکلات مبتلابه‌ و اساسی آن هیأت می‌پردازند و روحیه مطالبه‌گری از مسؤولان فدراسیون‌ها و اداره کل ورزش و جوانان را ندارند.

وی از عدم تعامل مسؤولان  هیأت‌های ورزشی خراسان جنوبی با خبرگزاری‌های استان گلایه‌کرد و گفت: بسیاری از رؤسای‌ هیأت‌های ورزشی استان خبرنگاران ورزشی‌نویس با سابقه را نمی‌شناسند و از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه‌ اطلاع‌رسانی، تبین‌گری، جریان‌سازی و مطالبه‌کری تا حصول نتایج‌ بهره لازم را نمی‌برند.

انتهای‌پبام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: گلف خراسان جنوبی خراسان جنوبی اداره کل ورزش و جوانان انتخاب رئیس هیأت گلف ریاست هیأت گلف هیأت های ورزشی عمومی انتخاب رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد استان خبر داد.

وحید والی زاده مرادی گفت: با آغاز فعالیت مدیریت جدید هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان، جذب ورزشکار دز این هیأت دو و نیم برابر افزایش یافته است.

وی با بیان این که هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان بیشترین آمار جذب ورزشکار را در بین دیگر هیأت های ورزشی دارد، ابراز امیدواری کرد: این هیأت ورزشی در سال جاری به لحاظ کمی و کیفی بر تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیأت  و موفقیت های آن ها در میادین ورزشی افزوده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد