Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:05:06 GMT

وزنه‌بردار سنگین‌ وزن اردبیلی طلایی شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۱۳۱۹

وزنه‌بردار سنگین‌ وزن اردبیلی طلایی شد

ایسنا/اردبیل وزنه‌بردار سنگین وزن اردبیلی در مسابقات آسیایی طلایی شد.

در مسابقات وزنه‌برداری آسیا که در «تاش‌کند» ازبکستان برگزار شد، طاها نعمتی مقدم وزنه‌بردار نوجوان اردبیلی در وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم توانست مدال طلا را کسب کند.

این وزنه‌بردار سنگین وزن با مهار وزنه ۱۵۰ کیلوگرم و بالای سر بردن وزنه‌هایی در مجموع ۲ ضرب، ۳۴۰ کیلوگرم توانست مدال طلا را کسب کرده و قهرمانی آسیا را در رده سنی نوجوانان و جوانان به خود اختصاص داده و برای کشورمان افتخاری دیگر به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ۲ وزنه‌بردار استان اردبیل در این مسابقات ۲ مدال نقره کسب کرده بودند تا کاروان وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات آسیای «تاش‌کند» بتوانند در سایه وزنه‌برداران استان اردبیل خوش بدرخشند.

استان اردبیل از استان‌های با استعداد کشور در رشته وزنه‌برداری است که در سال‌های اخیر با تقدیم وزنه‌بردارانی همچون رضازاده، انوشیروانی، سعید علی‌حسینی و دیگر وزنه‌برداران خوشنام و افتخارآفرین در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی توانسته است در سطح کشور به افتخارات بی‌نظیری دست پیدا کرده و هم اکنون نیز در رده‌های سنی پایه و با استعدادیابی در این رشته ورزشی همچنان انتظار قهرمانی و کسب مدال‌های رنگارنگ از وزنه‌برداران استان اردبیل دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی وزنه برداری ایران مسابقات آسیایی تاشکند فدراسیون وزنه برداری استان اردبیل وزنه بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت