Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مدیر عامل شرکت پتروپارس در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و گزارشی از سوابق و برنامه‌های اخیر این شرکت و پروژه‌های در دست اجرا به ویژه فاز ۱۱ میدان پارس جنوبی به نمایندگان ارائه داد.

وی بیان کرد: همچنین مدیر شرکت نفت و گاز پارس در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و از وضعیت پروژه‌های اصلی این شرکت گزارشی را به ما ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس مباحث مطرح شده در این جلسه مهم‌ترین اولویت شرکت نفت و گاز پارس، پروژه فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی بود.

شریعتی ادامه داد: طبق گفته مدیر شرکت نفت و گاز پارس اقدامات اکتشافی نیز در حال انجام است و از چهار عملیات اکتشافی که تا به امروز برنامه ریزی شده، مراحل اولیه دو مورد انجام شده است. پیش‌بینی اکتشاف یک میدان نفتی سبک به نام یلدا هم صورت گرفته و به نظر می‌رسد که ظرفیت مناسبی داشته باشد.

وی بیان کرد: درباره گاز نیز در شمال میدان گازی پارس جنوبی، میدان جدیدی کشف شده که بر اساس تخمین اولیه حدود یک تریلیون متر مکعب ظرفیت گاز طبیعی در آن است. اگر این اکتشاف کامل‌تر شود، پیش بینی این است که مخزن بزرگ‌تری بوده و امکان تولید بیشتری را برای کشور فراهم کند.

کد خبر 5546238 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پارس جنوبی مجلس شورای اسلامی مالک شریعتی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران هیئت دولت حسین امیرعبداللهیان سوریه ولادیمیر پوتین ترکیه برجام وزارت امور خارجه علی بهادری جهرمی ایالات متحده امریکا دولت سیزدهم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس از تجلیل ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر همزمان با فرارسیدن روز معلم خبر داد. - اخبار استانها -

رضا صفایی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در عسلویه با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم، با مصوبه کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس، از تمام معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل می‌شود.

وی تعداد معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود 5 هزار نفر عنوان کرد.

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

وی با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت‌های پتروشیمی عضو شورای راهبردی، چنین اقدامی را بی‌سابقه و برای نخستین بار عنوان کرد و گفت: البته مدیران عامل عضو شورای راهبردی این اقدامات را در مقابل مقام والا و شامخ معلمان ناچیز دانست و به دنبال توسعه خدمات خود به آنان هستند.

صفایی در پایان تصریح کرد: به ازای هر یک از این عزیزان مبالغی به‌عنوان هدیه روز معلم به حساب آموزش و پرورش واریز شد تا به نحو مطلوب از تمامی معلمان بازنشسته و شاغل در هر 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل شایسته شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد