Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امید زینالی سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تا ۲ هفته آینده تمام نانوایی‌های استان به کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان بیش از ۴۷۳۲ نانوایی فعال است، تصریح کرد: تاکنون و از زمان اجرای طرح ۴۱۱۴ نانوایی سطح استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینالی خاطرنشان کرد: در ارومیه نیز ۱۲۰۰ نانوایی به دستگاه کارتخوان مجهز شده و تا پایان همین هفته تمامی نانوایی های مرکز استان نیز به این دستگاه مجهز می‌شوند.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی ، هدف از اجرای طرح مجهز کردن نانوایی‌ها به دستگاه هوشمند کارتخوان توسط دولت را نظارت بهتر و دقیق تر بر تهیه و توزیع آرد و نان، جلوگیری از آزاد فروشی آرد و انتقال یارانه آرد از درب کارخانه به درب نانوایی‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی دولت از اجرای طرح ، نظارت و رصد زیر ساختی بر تهیه و توزیع آرد و نان است.

زینالی اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی هیچ گونه تغییری در سهمیه آرد نانوایی‌های ایجاد نمی‌شود و همچنین هیچگونه افزایش در قیمت نان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نان اداره غله کارت خوان هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت