Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز مهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته زائران علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران میَتوانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً با اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران تردد و ازدحام در سایر مرزها کاسته خواهد شد، اضافه کرد: در اجرای طرح کنترل زائران توقفگاه‌های در طول مسیر حرکت زائران در نظر گرفته شده و به اندازه پذیرش پایانه‌های مرزی زائران به سمت مرز حرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور طرح مدیریت زائر از مبدا تا مقصد و کنترل لایه به لایه زائر را از اهداف فراجا در راستای مدیریت زائران عنوان کرد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده در فرماندهی انتظامی استان ایلام ما هیچگونه کمبودی را احساس نکردیم.

وی با بیان اینکه در بازدید میدانی صورت گرفته با درایت پلیس و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در استان و همچنین مشارکت ستاد فراجا در استان هیچگونه کمبودی احساس نشد، تصریح کرد: امیدواریم در اربعین امسال در استان ایلام بتوانیم و با سهولت و کمترین توقف خدمات مطلوبی به زائران ارائه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور در پایان با تاکید بر اینکه پلیس در ایام اربعین در تامین امنیت راهپیمایی ،مدیریت ترافیک ،کنترل مرز توسط مرزبانان، ارائه خدمات گذرنامه‌های و خدمات انتظامی را بر عهده دارد از تمام ارگان‌ها و نهادهای همکار در ماموریت بزرگ اربعین خواست تا انشاالله با تمام توان پای کار بیایند تا بتوانیم خدماتی در شأن زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) به عاشقان آن حضرت ارائه دهیم.

انتهای پیام 

منبع: فارس

کلیدواژه: مرز مهران مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر حقی پور در جلسه فصلی مسئولان و مدیران ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان‌های لرستان در سخنانی، اظهار داشت: مردم استان لرستان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم‌های مطهر دارند.

وی گفت: در سال گذشته مردم لرستان بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه و بازسای حرم‌های مطهر کمک کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات لرستان، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز مردم لرستان سه میلیارد و ۱۳ میلیون برای بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات نذورات اهدا کردند.

کد خبر 6093639

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند