Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی عصر امروز (یکشنبه ۲ مرداد ماه) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان با تبریک روز مباهله پیامبر اسلام (ص) و تقدیر از تلاش‌های صادقانه کادر درمان و نیرو‌های جهادی در مقابله با این ویروس منحوس گفت: کادر درمان نمونه بارز جهادگری‌های دفاع مقدس را در این دوران به نمایش گذاشتند.

او با اشاره به افزایش میزان بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بر لزوم پرهیز از عادی انگاری و ضرورت ترزیق دُز سوم و چهارم واکسن با اطلاع رسانی مناسب توسط مسئولان امر و رسانه‌ها تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان افزود: تداوم استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی، مدنظر همگان باشد تا شاهد روز‌های سخت کرونایی نباشیم و به خوبی بتوانیم این سویه جدید را با پیگشیری مدیریت کنیم.

آقای عباسی با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده در خصوص وضعیت قرمز کرونایی در برخی شهرستان‌های گیلان گفت: ۲ شهرستان رودبار و لاهیجان قرمز هستند و برخی شهرستان‌ها در آستانه پیوستن به این وضعیت قرار دارند که باید در این خصوص توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

او با تأکید بر اینکه فرمانداران مسئولیت سنگینی در شهرستان‌ها برعهده دارند، گفت: فرمانداران بر اساس اختیاراتی که دارند باید با جدیت نسبت به مسئله کرونا وارد عمل شوند.

استاندار با انتقاد از برگزاری مراسم به صورت عادی و در فضای بسته گفت: در چنین شرایطی باید توجه به دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گفته آقای عباسی، تداوم استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی در تمامی فضا‌های سربسته و برگزاری مراسم ماه محرم و همچنین روند بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز ضروری است.

او همچنین گفت: مسئولان شرایط را برای تسهیل فرآیند واکسیناسیون کرونا فراهم کنند و مردم نیز کمال همراهی و تعامل را داشته باشند.

در این جلسه که فرمانداران شهرستان‌های گیلان به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، تعدادی از اعضای ستاد مدیریت کرونا گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا محرم ۱۴۰۱ دستورالعمل های بهداشتی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دهلران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است.

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالا‌های اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازار برای عرضه برخی محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • نفت در مدار رشد؟
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران