Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@19:03:08 GMT

واکنش تند کونته به صحبت‌های بایرنی‌ها درباره کین

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۱۷۱۷

واکنش تند کونته به صحبت‌های بایرنی‌ها درباره کین

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی‌ها در این تابستان روبرت لواندوفسکی را از دست دادند و اکنون به دنبال جانشینی برای این ستاره لهستانی هستند. در این بین، یولیان ناگلزمان، سرمربی، و الیور کان، نایب رئیس باشگاه باواریایی، از هری کین به عنوان یکی از گزینه‌های‌شان برای تقویت خط حمله‌شان در تابستان سال بعد نام بردند؛ اظهارنظری که باعث خشم سرمربی ایتالیایی تاتنهام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته به خبرنگاران گفت:" من مربی‌ای هستم که در مورد بازیکنان سایر تیم‌ها صحبت نمی‌کنم. نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی رخ داد. شرایط در تاتنهام بسیار واضح است. برنامه باشگاه‌ خیلی روشن است. هری بخشی از پروژه ماست. او بخش مهمی از پروژه است و بله، بقیه حرف‌ها شایعه است.
علاوه بر این من دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم. اگر بخواهم کاری انجام بدهم، به باشگاه می‌گویم، نه از طریق رسانه‌ها.
فکر می‌کنم این کمی بی‌احترامی به سایر باشگاه‌هاست. این شیوه کاری من است. این شیوه من برای رویارویی با شرایط سایر بازیکنان است."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!

محمدحسین میثاقی به صحبت‌های عجیب پیرمرد پرحاشیه سپاهانی واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی صحبت‌های عجیب پیرمرد سپاهانی همچنان ادامه دارد.

یکی از هواداران سپاهان که برخی می‌گویند لیدر این باشگاه بوده و برخی هم تکذیب می‌کنند، در حاشیه بازی زردپوشان اصفهانی با پرسپولیس، در مورد بانوان سرخ‌پوش حرف‌های عجیب و زشتی زد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار ویدیویی واکنش تندی نسبت به صحبت‌های پیرمرد پرحاشیه نشان داد و گفت:

ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه چیز که به سن نیست، آن هوادار‌ کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، با شعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

ویدیو محمدحسین میثاقی هم از سوی مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان و برخی دیگر از فوتبالیست‌ها بازنشر داده شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!