Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور دکتر سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مراسم تکریم و معارفه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل پیشین این سازمان در مراسم تکریم و معارفه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان که با حضور دکتر سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی از مناطق پرظرفیت کشور است که در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ملی و بین المللی آن خواهیم بود اظهار داشت: بهترین معارفه و معرفی یک مدیر، اظهار نظرهای فعالان اقتصادی منطقه و اصحاب رسانه می باشد و باور دارم با مدیریت توانمند دکتر محمد و سابقه طولانی مدیریتی شاهد شکوفایی مناطق آزاد کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ایجاد مودت و همدلی در میان پرسنل سازمان اضافه کرد: از مهمترین دستاوردهای این دوره گسترش بیش از پیش همکاری با فعالین بخش خصوصی و جوامع محلی است که توافق ها و تعاملات خوبی با سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، بازرگانان و کسبه منطقه حاصل شد که خروجی آن رونق فضای کسب و کار است.

 اکبری مقدم فعال سازی کریدورهای بین المللی عبوری از منطقه آزاد انزلی را از مهمترین دستاوردهای دوره مدیریت خود بیان کرد و گفت: هم اکنون دو بندر انزلی و کاسپین با ۲۱ پست اسکله فعال با ظرفیت تخلیه و بارگیری افزون بر ۱۲ میلیون تن کالا در محدوده منطقه وجود دارند که متأسفانه ۲ میلیون تن آن در حال بهره برداری است.

وی با بیان برنامه های اجرا شده جهت حمایت از تولیدکنندگان صادرات محور به منظور بهره گیری حداکثری از ظرفیت های ترانزیتی و بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر، افزود: فعالان اقتصادی منطقه از تعامل خوبی با سازمان برخوردار بوده و مشکلات خود را به راحتی در داخل منطقه حل و فصل می کنند چراکه رویکرد این سازمان مبتنی بر باز بودن درب های مدیران بر روی همه فعالین اقتصادی و حذف بوروکراسی اداری، و ایفای نقش بیشتر به فعالین اقتصادی بنا نهاده شده است

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: با عنایت به حضور گسترده گردشگران از اقصی نقاط کشور این منطقه از فرصت های خوبی در حوزه فرهنگ سازی حجاب برخوردار بوده و قادر به نقش آفرینی بیشتری است.

اکبری مقدم در پایان با بیان اینکه از هیچ رسانه ای گله ای ندارم و تمام توان خود را جهت دست یابی به اهداف توسعه ای منطقه آزاد انزلی صرف کردم، گفت: رسانه های گیلان چه در قالب منتقد و چه در زمینه بیان مسائل،ظرفیت ها و فرصت های منطقه کنار ما بودند و قدردان همه همکاران سازمان، فعالین اقتصادی و مسئولین استان گیلان می باشم.

عیسی فرهادی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تکریم و معارفه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان که با حضور دکتر سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در مرکز همایش ها و نمایشگاهی منطقه برگزار شد، با اشاره به موقعیت حساس و ظرفیت های ویژه منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: زیرساخت های موجود، موقعیت استراتژیک و تغییر و تحولات جهانی بر مزیت ها و موقعیت های منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و بین المللی افزوده است.

وی با ارائه تحلیلی از مفهوم مشارکت مردمی در حوزه های ولایت فقیه و مشارکت های سیاسی و فرهنگی در انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مباحث اقتصادی، توسعه ای و امکانات رفاهی در شأن مردم کشورمان، باید زمینه مشارکت بیش از پیش مردم و فعالین اقتصادی را فرآهم نمود چراکه با توجه به شرایط کشور اجرای این مسئله، بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به راهبردهای اقتصاد محور تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری ظرف بیش از یک دهه گذشته که بیانگر اهمیت موضوعات اقتصادی است، مناطق آزاد را یکی از امکانات و فرصت های توسعه اقتصادی کشور ارزیابی کرد و گفت: در این میان منطقه آزاد انزلی با بهره مندی از شرایط خاص متنوع همچون نزدیکی به پایتخت کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای بین المللی، همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا؛ بهمراه آب و هوای خوب از ظرفیت های خوبی برخوردار می باشد.

وی به تجزیه و تحلیل اهمیت کریدور شمال -جنوب در معادلات اقتصادی کشورمان و کشورهای منطقه پرداخته و تکمیل آن را الزامی ارزیابی کرده و گفت: با عنایت به ظرفیت ها و فرصت های منطقه آزاد انزلی، همراهی و هماهنگی مدیران استانی باعث باز شدن گره های سرمایه گذاران شده و زمینه رسیدن به نقطه طلایی این منطقه را فرآهم می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، دکتر سعید محمد را ظرفیت بزرگی برای مناطق آزاد کشور برشمرد و با تقدیر از فعالیت های ستودنی انجام شده در دوران مدیریت اکبری مقدم خواستار حضور ایشان به عنوان عضو هیأت مدیره و مشاور مدیرعامل شد.

فرهادی همراهی و همکاری بدنه نیروی انسانی منطقه آزاد انزلی را در مسیر تحقق اهداف ترسیم شده حائز اهمیت عنوان نمود و گفت: با تکیه بر پرسنل کارآمد، گره گشا و پاکدست و با رعایت سلسله مراتب اداری باید در جهت استفاده بیش از پیش از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی گام برداشت.

 

عکاس: علی سمرقندی

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عیسی فرهادی تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد انزلی فعالین اقتصادی دکتر سعید محمد مناطق آزاد بین المللی اکبری مقدم ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رئیس، فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیأت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیأت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

کد خبر 6095275

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است