Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:11:46 GMT

شمار بیماران کرونایی جهرم به بیش از ۴۵ هزار نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۱۸۱۹

شمار بیماران کرونایی جهرم به بیش از ۴۵ هزار نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد موحد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم افزایش یافته و ۵۰ درصد نمونه های گرفته شده از بیماران در روز گذشته مثبت بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تداوم این روند و افزایش روزانه شمار مبتلایان، بیم شیوع موج هفتم بیماری کرونا را بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی ۱۰۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در روز گذشته، بیان کرد: با افزوده شدن این تعداد بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۵ هزار و ۲۹۹ نفر افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: تا کنون ۱۲۸ هزار و ۹۷۹ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در جهرم گرفته شده که بیش از ۴۵ هزار مورد آن مثبت بوده است.

موحد با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۱۰ بیمار در بخش های کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند، تصریح کرد: همچنین امروز ۲ بیمار جدید پذیرش شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد ۳۱۸ بیمار جان خود را از دست داده اند، گفت: همچنین ۵۲۱ بیمار نیز هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برند.

کد خبر 5546262

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم آمار کرونا ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سیلاب جهرم مشهد سنندج استهبان عکس استانها بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است