Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی روز یکشنبه در نشست تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون افزود: نباید فاصله بین اعتقادات ایجاد کرد و برای تبلیغ دین فراگیر شود و روحانیون و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در وسط میدان کار خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی نباید وابسته به میز و تشکیلات اداری بشود بلکه باید نیازهای نسل جوان و ابزارهای موثر تبلیغ را بشناسد و برای ترویج اعتقادات متناسب با شرایط روز کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان یادآورشد: تمام تلاش در هیات های مذهبی برای اسلام و انقلاب بکار گرفته شده  و هیچ بهره برداری شخصی، جناحی و گروهی از آن نباید صورت بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان  از مانع تراشی ها و بروکراسی اداری در انجام فعالیت های تبلیغی انتقاد کرد و اظهارداشت: فرآیند صدور مجوز برای تکیه و موکب‌ها تسهیل شده و نباید دیگر دستگاه ها مانع تراشی کنند.

وی اضافه کرد: شرایط را باید برای جوانان فعال عاشق امام حسین(ع) بر اساس قانون تسهیل کرد تا اینکه در ایام محرم شور حسینی ایجاد شود.

به گفته حجت الاسلام فوقی برپایی موکب ها نباید مزاحمت و بی نظمی ایجاد کند که این موضوع مغایر با ارزش های اعتقادی و دینی به حساب می آید.

وی از تحول در اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد و یادآورشد: برای این موضوع نگرش جدید توام با برنامه جدیدی دنبال می شود.

تشکیل قرارگاه فرهنگی در تیران و کرون

فرماندار تیران و کرون در این جلسه به جریان ساز بودن نهادهای فرهنگی اشاره کرد و اذعان داشت: باید برنامه محوری را سرلوحه خود قرار داده و از متناسب با نیاز امروز جامعه فعالیت کنند.

علی محمدی کیا با بیان اینکه رکود در حوزه فرهنگی آسیب های جبران ناپذیری دارد، تصریح کرد: ایجاد قرارگاه فرهنگی در شهرستان حلقه مفقود و عامل موازی کاری در این عرصه بود که با تشکیل آن بخش زیادی از ناهماهنگی ها حل خواهد شد.

وی نگاه واقع بینانه به حوزه فرهنگی و تحول آفرینی از ضرورت های این حوزه برشمرد و اذعان داشت: فعالیت های سلیقه ای و بدون محتوا سرمایه ها را تخریب و مایه بی اعتمادی است.

در این جلسه حجت الاسلام اصغر ادریسی به عنوان مدیر جدید تبلیغات اسلامی تیران و کرون معرفی و از تلاش های حجت الاسلام حسن عباسی در ۱۴ سال گذشته تقدیر شد.

تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها تیران وکرون اصفهان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون اصفهان سازمان تبلیغات اسلامی تیران وکرون اصفهان سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی تیران و کرون حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم