Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها پس از کم شدن محدودیت‌های بیماری کرونا، گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اجرا کند.

به گزارش ایسنا، محمدهادی ایمانیه یکشنبه دوم مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با قدردانی از وحدت و عزمی که برای ترویج عفاف و حجاب در استان اتفاق افتاده است، گفت: وزیر کشور در سفر به فارس اعلام کرد که بیشترین نگرانی برای شیراز بود اما رتبه اول ترویج حجاب و عفاف را شیراز کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تا پایان تابستان، اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می‌شود، گفت: در این راه کسی نگاه عقده‌گشایی یا برخورد احساساتی ندارد و همه نگاه‌ها در راستای اصلاح است.

ایمانیه با بیان اینکه پلمب برخی اماکن در راستای مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان بوده است، تاکید کرد که علت و خلافی که منجر به توقیف یا پلمب می‌شود باید شفاف و مشخص باشد.

ایمانیه با تاکید بر استمرار طرح ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، افزود: نگاه اسلام این است که هدایت تک تک افراد مهم است و اگر یک نفر نیز احیا شود ارزش دارد در همین راستا نیز وزیر کشور اصرار داشتند که کار مردمی شود و از آنجا که چهارشنبه‌های طلایی شیراز در کشور غوغا کرده و درخواست وزیر این بوده که ظرفیت تیمی این طرح دو برابر شود.

او خطاب به معاونت اجتماعی سپاه فجر گفت: به تدریج گروه‌های چهارشنبه طلایی به مردم سپرده و نهایت کرامت را برای افراد بدحجاب رعایت شود. همچنین در مقابل اقدامات انجام شده برای مقابله با بدحجابی توضیح داده شود.

استاندار فارس همچنین با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اجرا کند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز در این جلسه درباره پلمب اماکنی از جمله باغ شهرها گفت: باغ شهری‌هایی که پلمب شد مرکز فساد بود تا مستندات کافی نبوده اقدام نشده و این امور با رای قاضی انجام شده است.

او تصریح کرد: اگر فردی در مقابل تذکر رعایت حجاب ابراز ندامت کرد تخفیف داده می‌شود اما اگر سماجت و لجاجت داشته باشد برخورد قهری می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استاندار فارس کشف حجاب بی حجابی دانشگاه ها و دبیرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟