Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم های هندبال ایران برای مسابقات پیش رو برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مرحله نهایی اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه از روز سه‌شنبه چهارم مرداد ماه آغاز می‌شود.

 

هانیه لک، فاطمه خلیلی بهفر، آرزو محمدی اولقی، مینا وطن پرست توتونسیز، مژگان قهرمانی، ساناز رجبی، آرزو کیانی آرا، مریم یوسفی، شقایق ظفری، حدیثه نوروزی خرزوقی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، حانیه کریمی، اسرا زندی، راضیه جانباز و ستاره رحمانیان بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی تدارکاتی متصل به اعزام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران را تشکیل می‌دهند.

 

این‌ مرحله از اردوی تدارکاتی تا اعزام تیم ملی به بازی‌های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ادامه پیدا می‌کند.

 

تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه با تیم‌های کامرون، آذربایجان و افغانستان هم‌گروه است.

 

 

*برگزاری اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر و پسر

مرحله پایانی اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی از امروز (یکشنبه) در تالار هندبال فدراسیون دنبال خواهد شد.

 

هندبالیست‌های نوجوانان دختر ایران تمرینات خود را تا روز چهارشنبه ۵ مردادماه دنبال خواهند کرد و پس از آن عازم رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی مقدونیه‌شمالی می‌شوند.

 

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نگین رحمانی، الناز یار محمدتوسکی، هستی آریان فر، زهرا افشاری نفرات دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، اکرم حبیب‌لو (پزشکیار)، مریم رضاییان (سرپرست)، الهام محمودی (روانشناس) تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

 

دختران ایران با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرده بودند.

 

رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان از هشتم تا ۱۹ مرداد با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

تیم هندبال نوجوانان دختر در این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، سنگال و مقدونیه شمالی هم گروه است.

 

همچنین دهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز (یکشنبه) آغاز و تا دهم مرداد ماه دنبال می‌شود.

 

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه سلیمی، ایلیا گلی، بنیامین خداوردیان‌، علی حیدریان، امیر حسین کرمی، آریا مژه‌گان، شایان فرشته نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی، امیرعباس زارعی، ابوالفضل راه‌شناس، محمد حسن خادمی، احمد آرام، امیرحسین رفیعی و عباس باج بازیکنان دعوت شده به دهمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال نوجوانان پسران ایران هستند.

 

مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی)، محمد جمالی (بدنساز)، محمد سیاوشی (مربی دروازه‌بانان) و رضا سرسنگی (ماساژور) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران را تشکیل می‌دهند.

 

تیم هندبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در مرحله گروهی به ترتیب به مصاف تیم‌های ملی کر‌ه‌جنوبی، هند، ازبکستان و بحرین می‌رود.

 

برنامه دیدارهای تیم هندبال نوجوانان پسر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است: 

ایران – کره‌جنوبی: شنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۲:۳۰

ایران – هند: یکشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۴:۳۰

ایران – ازبکستان: سه شنبه اول شهریور ساعت ۱۸:۳۰

ایران – بحرین: جمعه ۴ شهریور ۲۰:۳۰

 

 

بر اساس گروه‌بندی انجام شده تیم‌های ملی ایران، بحرین، کره‌جنوبی، هند، ازبکستان در گروه A و تیم‌های ملی ژاپن، عربستان، قطر، امارات، عراق، کویت در گروه B رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار دارند.

 

در ادامه تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف دیدار فینال و رده بندی مشخص شود.

همچنین تیم سوم گروه A با تیم چهارم B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم A برای تعیین جایگاه‌های پنجم تا هشتم و تیم پنجم گروه A با تیم پنجم گروه B برای تعیین جایگاه‌های نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقات فینال و رده‌بندی روز چهارشنبه ۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.

مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۲۹ مرداد لغایت ۹ شهریور به میزبانی منامه بحرین برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هندبال نوجوانان پسر تیم هندبال نوجوانان رقابت های قهرمانی اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر قهرمانی آسیا اردوی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید

بعد از 7 سال چشم‌انتظاری سرانجام قرار است جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا به انجام برسد.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های ملی فوتسال زنان ایران و ژاپن، جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه 1397 بود که در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2018 برابر هم صف‌آرایی کردند که زنان فوتسال ایران بردی 5 بر 2 را به‌دست آوردند و توانستند برای دومین دوره پیاپی عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کنند و صاحب عنوان پرافتخارترین تیم قاره شدند. بعد از آن مسابقه، شرایط فوتسال زنان آسیا دگرگون شد و با وجود برنامه‌ریزی اولیه (AFC) برای برگزاری سومین دوره جام ملت‌ها در کویت در سال 2020 اما پاندمی کرونا شرایط کاملاً تغییر داد.

6 سال عمر نسل طلایی به هدر رفت!

جام ملت‌های آسیا 2020 در حالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود به میزبانی کویت برگزار شود که این رقابت‌ها لغو شد و بعد از آن‌هم، با وجود موجی از درخواست‌ها برای احیای جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا اما این درخواست موردتوجه مسئولان (AFC) قرار نگرفت تا بیش از 6 سال از عدم برگزاری جام ملت‌ها بگذرد! در این فاصله، شرایط تیم ملی فوتسال زنان ایران هم رو به افول بود و تعطیلی پی در پی اردوهای ملی و عدم حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی و معتبر باعث شد تا 6 سال از عمر نسل طلایی فوتسال ایران با تجربه 2 قهرمانی در قاره کهن به هدر برود!

پایان چشم‌انتظاری‌ها و احیای جام ملت‌ها

کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدیریت مهدی تاج کار خود را پیش می‌برد و در حاشیه برگزاری جام ملت‌های فوتسال مردان آسیا که به میزبانی کشور تایلند در حال پیگیری است و فردا (یکشنبه) مسابقه فینال میان تیم‌های ملی ایران و تایلند برگزار خواهد شد، این کمیته تشکیل جلسه داد. بعد از مدت‌ها چشم‌انتظاری، سرانجام (AFC) تصمیم نهایی خود برای برگزاری جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا را گرفت و قرار است این رقابت‌ها 17 تا 28 اردیبهشت‌ماه 1404 برگزار شود.

3 تیم برتر جام ملت‌ها به جام جهانی می‌روند

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیایِ پیش‌رو را معرفی نکرده است اما جزئیات برگزاری رقابت‌ها مشخص است؛ به‌طوری‌که 12 تیم برتر قاره کهن در قالب 3 گروه 4 تیمی حضور پیدا می‌کنند و از هر گروه، تیم‌های اول و دوم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود می‌کنند و همچنین 2 تیم از 3 تیم برتر سوم هم می‌توانند به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابند. بعد از برگزاری مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی، سرانجام 2 تیم فینالیست به همراه تیم سوم رقابت‌ها جواز حضور در اولین دوره جام جهانی فوتسال زنان را به‌دست می‌آورند.

زنان فوتسالیست چشم‌انتظار اولین جام جهانی تاریخ!

جام جهانی فوتسال زنان در حالی قرار است برای نخستین‌بار زیرنظر فیفا در سال 2025 به انجام برسد که هنوز موعد رسمی این رقابت‌ها اعلام نشده اما براساس اعلام رسمی فیفا قرار است با حضور 16 تیم به انجام برسد. 4 سهمیه در اختیار قاره اروپا خواهد بود و قاره آسیا هم 3 سهمیه دارد. همچنین آمریکای جنوبی 3 سهمیه، آمریکای شمالی 2 سهمیه، آفریقا 2 سهمیه، اقیانوسیه یک سهمیه و میزبان هم یک سهمیه در اولین دوره جام جهانی فوتسال زنان خواهند داشت که با توجه به قدرت فوتسال زنان ایران، ملی‌پوشان شانس بالایی برای حضور در اولین دوره جام جهانی فوتسال زنان دارند.

پیش از قرعه‌کشی جام ملت‌ها، ایندور گیمز در راه است!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد که روز پنجشنبه هجدهم بهمن‌ماه 1403 مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2025 را برگزار کند. نکته مهم اینکه پیش از برگزاری این مراسم، یک تورنمنت مهم پیش‌روی فوتسال زنان ایران است و آن‌هم رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا (ایندور گیمز) است؛ مسابقاتی که بعد از 3 دوره تعویق، سرانجام قرار است از 30 آبان تا 12 آذر 1403 انجام شود و بدون‌شک این تورنمنت می‌تواند فرصت مناسبی برای آماده‌سازی زنان فوتسال ایران در مسیر حضور در جام ملت‌های آسیا 2025 باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تمرین تیم ملی فوتسال زنان (عکس) فوتسال زنان (عکس)

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان