Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@16:47:42 GMT

رسمی| گزینه برزیلی یحیی به پرسپولیس پیوست

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۱۰۹

رسمی| گزینه برزیلی یحیی به پرسپولیس پیوست

به گزارش همشهری آنلاین اوسمار لوس ویرا پس از بررسی‌های باشگاه و یحیی گل‌محمدی برای انتخاب یک مربی دارای کارنامه، قراردادش امروز نهایی و به امضا رسید.

وی در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با مربیانی چون؛ فابیو کاریله سرمربی حال حاضر وردی ناکازاکی و سرمربی سابق اتلتیکو پارانانزه، سانتوس، الاتحاد عربستان، الوحده، آبل براگا سرمربی سابق فلومیننزه، اینتر ناسیونال، واسکودوگاما، کروزیرو، فلامینگو، الجزیره، خایرو ونتورا، فرزند جرزینهو و سرمربی حال حاضر گویاس و سرمربی سابق یوونتوس و دیگو آگیره سرمربی اروگوئه‌ای و حال حاضر کرول آزول مکزیک و سرمربی سابق اینترناسونال الریان، سائوپائولو، الغرافه و پنارول را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی ۴۷ ساله که بخشی از سوابق کاری وی را در ادامه مشاهده خواهید کرد دارای مدرک مربیگری پرولایسنس است و ظرف چند روز آینده به جمع سرخپوشان ایران ملحق خواهد شد.
سوابق کاری او به شرح زیر است:

۲۰۲۲ سیانورته سرمربی

۲۰۲۱ اینترناسیوناله سری آ برزیل دستیار اول

۲۰۲۰/۲۱ اینترناسیونال سری آ برزیل دستیار و برای دو بازی سرمربی

۲۰۲۰ رئیس آکادمی کورینتیانس

۲۰۱۹ باشگاه ویتوریا سری بی سرمربی

۲۰۱۹ باشگاه گوارانی سری بی سرمربی

۲۰۱۸ باشگاه کورینتیانس دستیار

۲۰۱۸ باشگاه کورینتیانس سرمربی

۲۰۱۷ باشگاه کورینتیانس دستیار

۲۰۱۶ سرمربی زیر ۲۰ سال کورینتیانس

۲۰۱۵ سرمربی تیم براگانتینو

۲۰۱۳/۱۵ سرمربی زیر ۲۰ سال کورینتیانس

۲۰۰۹/۱۰ سرمربی تیم یوونتود برزیل

کد خبر 692827 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس سرمربی سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کره‌ای اسپورتس چوسان امروز مدعی ‏شد که تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کره جنوبی مشخص شده و به ‏زودی جسی مارش، سرمربی آمریکایی، به عنوان سرمربی دائمی تیم ‏ملی این کشور معرفی خواهد شد. ‏

جسی مارش که قرار است جانشین یورگن کلینزمن شود از ماه فوریه ‌‏2023 و بعد از اخراج شدن از لیدز بدون تیم بوده است. او پیش از ‏آن هدایت لیدز را در لیگ برتر انگلیس به عهده داشت. ‏

فدراسیون فوتبال جنوبی بعد از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ‏ملت‌های 2024 یورگن کلینزمن را اخراج کرد. کلینزمن هم مثل جسی ‏مارش سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را داشت و در صورت منصوب ‏شدن مارش به عنوان سرمربی کره، سنت استفاده از سرمربی‌های ‏سابق تیم ملی آمریکا در تیم ملی این کشور ادامه می‌یابد. ‏

جسی مارش از زمان اخراج از لیدز به عنوان کارشناس در شبکه ‏سی‌بی‌اس فعالیت می‌کند. او در این مدت با شبکه‌هایی مثل اسکای ‏هم همکاری داشته است. ‏

نام مارش به عنوان گزینه اول هدایت کره در حالی مطرح شده که در ‏ماه‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت موناکو، لسترسیتی، ‏بیرمنگام و تیم ملی کانادا نام برده شده بود.

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران