Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@19:00:47 GMT

کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی | ساروی فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۱۸۸

مسابقات مقدماتی جام پیتلاسینسکی امروز پیگیری شد.

مسابقات 6 وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان از ساعت 14 امروز در شهر ورشو آغاز شد و 3 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش طرفداری، در پایان مسابقات مقدماتی محمدهادی ساروی به دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم راه یافت، محمدعلی گرایی و محدمحسین محمودی در اوزان 77 و 82 کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر 6 کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 1 کور آندرس از نروژ را مغلوب کرد اما در دیدار ماقبل پایانی با نتیجه 9 بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به دیدار رده بندی رفت. گرایی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه 5 بر 1 از سد پرولاینن از فنلاند گذشت وی در دور دوم با نتیجه 9 بر 5 مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی پتر نوواک از جمهوری چک را با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با وانگ چنگ وو از چین کشتی می گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه 9 بر 1 مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه 8 بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم با نتیجه 12 بر 1 آروی ساوولاینن از  فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه 3 بر 2 مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد تا امشب در دیدار پایانی و برای کسب مدال طلا به مصاف بک سلطان محموداف از قرقیزستان برود.

اخبار داغ 

یادگاری بیژن طاهری برای آندره آ پیرلو اصرار بیش از حد یحیی گل محمدی و فشار احتمالی روی کاسیانو! توقف و ادامه بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ پس از گلزنی ارلینگ هالند در دقیقه 13 پیام واضح ژاوی برای دی یونگ و ممفیس در ال کلاسیکو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نتیجه 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی