Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان انجام و بر اساس برنامه در روز نخست کشتی‌گیران فردا (دوشنبه) در ۵ وزن ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

به گزارش ایران اکونومیست، نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم پیام احمدی در دور اول باید با پاتل از هند کشتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت برتری در این مسابقه باید در دور دوم به مصاف کشتی‌گیر قرقیزستانی برود. در این وزن ۱۴ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۴۸ کیلو گرم علی احمدی وفا در دور نخست با گالستیان از ارمنستان روبرو می‌شود که در صورت برتری به مصاف برنده استونی و قزاقستان می‌رود. در این وزن ۱۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد غلامی در دور نخست باید با بکیموف از قزاقستان مسابقه بدهد. در این وزن ۲۱ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد کمالی در دور نخست با چوبنکو از اوکراین روبرو می‌شود. در صورت برتری باید در دور دوم با سورمانیدزه از گرجستان روبرو می‌شود. در این وزن ۱۹ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل میرشکار دور اول با ویسوکزانسی از لهستان باید مسابقه بدهد. در صورت برتری هم حریف مامالادزه از گرجستان می‌شود. در این وزن ۲۵ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم اهورا بویری از ایران باید با ابدیخادیر از قزاقستان روبرو می‌شود. در صورت پیروزی دور بعد با برنده ازبکستان و مولداوی روبرو شود. در این وزن ۲۸ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد مرادی دور اول واردرسیان از ارمنستان روبرو می‌شود. دور دوم هم با لنونن از فنلاند مسابقه می‌دهد. در این وزن ۲۳ کیلوگرم وزن کشی کردند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا آذر شب با کاجانن از فنلاند مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی با استونی در دور دوم مسابقه می‌دهد. در این وزن ۲۶ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار با گوول از ترکیه کشتی می‌گیرد که در صورت پیروزی راهی یک چهارم نهایی می‌شود که باید با برنده کشتی هند و ژاپن مسابقه بدهد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد جهانگیری در دور اول با پتروف از بلغارستان روبرو می‌شود و در صورت برتری باید با برنده مجارستان و مصر روبرو شود. در این وزن ۱۷ نفر وزن کشی کردند.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان سوم مردادماه در ایتالیا آغاز خواهد شد.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کشتی فرنگی ، ایتالیا ، فدراسیون کشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایتالیا فدراسیون کشتی صورت برتری کیلوگرم محمد روبرو می شود دور دوم دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.
این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند