Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:24:20 GMT

آزادی ششمین بانوی زندانی کرمانشاهی در طرح نذر امام

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۳۱۹

آزادی ششمین بانوی زندانی کرمانشاهی در طرح نذر امام

سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خادمیاران رضوی استان کرمانشاه با عنایت حضرت رضا (ع) توانسته‌اند در طرح نذر امام، ششمین بانوی معسر را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانند.

وی افزود: این بانوی معسر که به دلیل بدهی غیر عمد ۴۰۰ میلیون تومانی در زندان بود، روز شنبه اول مراد ماه آزاد شده که از این مقدار مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان را کانون بانوان و خانواده و ۱۲۰ میلیون تومان را ستاد دیه تأمین کرد و مبلغ باقی مانده مورد بخشش شاکی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پنجمین مرحله از طرح نذر امام، تصریح کرد: تاکنون ۶ بانو با مجموع بدهی یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان آزاد شده‌اند.

امامیان بیان کرد: از این بین در مرحله‌ی اول بانویی با بدهی ۸۵ میلیون تومان، مرحله دوم ۲ بانو با مجموع بدهی ۳۰۰ میلیون تومان، مرحله سوم بانویی با بدهی ۱۶۰ میلیون تومان و در ماه رمضان سال جاری پنجمین بانو با بدهی ۸۰ میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی، خیرین و ستاد دیه استان کرمانشاه به خانه بازگشته‌اند.

کد خبر 5546280

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه آزادی زندانیان زندانیان جرایم غیر عمد خادمیاران رضوی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا جهرم سیلاب مشهد سنندج اردبیل استهبان عکس استانها میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید