Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@16:56:48 GMT

معمای جذب بازیساز خارجی و انتقال محبی به استقلال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۳۵۶

معمای جذب بازیساز خارجی و انتقال محبی به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

درحالیکه تیم استقلال اردوی خارجی خودش را در کشور ترکیه برپا کرده و چند بازی تدارکاتی را هم پشت سر گذاشته، به نظر می‌رسد پرونده نقل و انتقالات این تیم با یکی دو خرید دیگر بسته خواهد شد.

یکی از مهمترین اهداف استقلال جذب محمد محبی وینگر تیم سانتاکلارا است که از ابتدای شروع فصل نقل و انتقالاتی مدیران این باشگاه برای این مساله تلاش کردند و به مذاکره پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات باشگاه استقلال در ابتدا برای جذب محبی به خوبی پیش رفت و این انتقال در حال نهایی شدن بود اما تغییر مدیریت در باشگاه پرتغالی باعث شد روند کار متوقف شود. با اینحال با توجه به نظر مثبت سرمربی پرتغالی، مدیران استقلال در تلاش برای جذب محبی، با مدیریت جدید سانتاکلارا نیز به مذاکره پرداختند. حتی خود ساپینتو نیز در این بین دست به کار شد و تلاش کرد با استفاده از روابطی که در پرتغال دارد انتقال محبی را قطعی کند.

مذاکرات مدیران و سرمربی استقلال در این زمینه به خوبی پیش رفته و توافق خوبی بین دو باشگاه حاصل شده است. باشگاه و سرمربی سانتاکلارا نیز مخالفتی با حضور محبی در استقلال ندارند اما اکنون مساله مهم توافق خود محبی با باشگاه سانتاکلارا و توافق بر سر برخی مسائل به خصوص نحوه جدایی و حضور او در استقلال است.

با این شرایط اگر محبی در نهایت آبی پوش شود، باشگاه استقلال بر اساس درخواست ساپینتو برای جذب یک هافبک طراح و بازیساز با کیفیت و خارجی دست به کار می‌شود اما اگر به هردلیلی پروسه جذب محبی به بن بست بخورد و او در سانتاکلارا بماند، مدیران استقلال بر اساس برنامه سرمربی به سراغ جذب یک وینگر خواهند رفت.

در واقع اکنون ساپینتو منتظر مشخص شدن وضعیت انتقال محبی است تا در مورد جذب هافبک طراح تصمیم گیری کند و به نظر می‌رسد این مساله روی برنامه ریزی تاکتیکی او تاثیر گذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمد محبی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری مهر، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید