Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@19:04:36 GMT

اوسمار ویرا دستیار گل‌محمدی شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۴۱۷

اوسمار ویرا دستیار گل‌محمدی شد

اوسمار لوس‌ویرا به عنوان مربی و دستیار یحیی گل‌محمدی به کادرفنی پرسپولیس پیوست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوسمار لوس ویرا که سابقه مربیگری و سرمربیگری در تیم اینترناسیوناله و کورینتیانس برزیل را دارد با اعلام باشگاه پرسپولیس، رسماً به‌عنوان مربی و دستیار یحیی گل‌محمدی به کادر فنی پرسپولیس ملحق شد.

اوسمار لوس ویرا پس از بررسی‌های باشگاه و یحیی گل‌محمدی برای انتخاب یک مربی دارای کارنامه، قراردادش امروز نهایی و به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با مربیانی چون؛ "فابیو کاریله" سرمربی حال حاضر وردی ناکازاکی و سرمربی سابق اتلتیکو پارانانزه، سانتوس، الاتحاد عربستان، الوحده، "آبل براگا" سرمربی سابق فلومیننزه، اینتر ناسیونال، واسکودوگاما، کروزیرو، فلامینگو، الجزیره، "خایرو ونتورا" فرزند جرزینهو و سرمربی حال‌حاضر گویاس و سرمربی سابق یوونتوس و "دیگو آگیره" سرمربی اروگوئه‌ای و حال حاضر کرول‌آزول مکزیک و سرمربی سابق اینترناسونال الریان، سائوپائولو، الغرافه و پنارول را دارد.

این مربی ۴۷ ساله که بخشی از سوابق کاری وی را در ادامه مشاهده خواهید کرد دارای مدرک مربیگری پرولایسنس است و ظرف چند روز آینده به جمع سرخپوشان ایران ملحق خواهد شد.

سوابق کاری او به شرح زیر است:

۲۰۲۲ سیانورته سرمربی؛ ۲۰۲۱ اینترناسیوناله سری آ برزیل دستیار اول؛ ۲۰۲۰/۲۱ اینترناسیونال سری‌آ برزیل دستیار و برای دو بازی سرمربی؛ ۲۰۲۰ رئیس آکادمی کورینتیانس؛ ۲۰۱۹ باشگاه ویتوریا سری‌بی سرمربی؛ ۲۰۱۹ باشگاه گوارانی سری‌بی سرمربی؛ ۲۰۱۸ باشگاه کورینتیانس دستیار؛ ۲۰۱۸ باشگاه کورینتیانس سرمربی؛ ۲۰۱۷باشگاه کورینتیانس دستیار؛ ۲۰۱۶ سرمربی زیر ۲۰ سال کورینتیانس؛ ۲۰۱۵ سرمربی تیم براگانتینو ؛ ۲۰۱۳/۱۵ سرمربی زیر ۲۰ سال کورینتیانس و ۲۰۰۹/۱۰ سرمربی تیم یوونتود برزیل.

کد خبر 590638

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر فصل نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمربی سابق گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، ژو آلوز، فوتبالیستی که زمانی پیراهن منچسترسیتی و اورتون را در لیگ برتر می‌پوشید، اخیراً به دلیل امتناع از پرداخت نفقه به همسر سابقش، مایارا کویدرولی، دستگیر شد.

مطابق گزارش روزنامه سان انگلیس، این فوتبالیست برزیلی 37 ساله در شرایط عجیبی دستگیر شده است. او مجبور شد از اتوبوس تیم فعلی خود یعنی آمازوناس برزیل، پیاده شود و بلافاصله توسط پلیس بازداشت شد. او قرار بود در بازی تیمش شرکت کند اما سر از بازداشتگاه درآورد.

آرتور ماتیاس، وکیل این بازیکن، به سان گفت:"به دلیل بدهی قدیمی، در یکی از شهرهای ایالت باهیا حکم بازداشت او صادر شد. این بدهی بدون شک تسویه خواهد شد و ما امیدواریم که او آزاد شود."

ژو آلوز در مجموع هشت فرزند دارد، دو فرزند او از کلودیا سیلوا، همسر فعلی‌اش، هستند او شش فرزند دیگر هم دارد.

زمان حضور ژو آلوز در لیگ برتر به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. او در تابستان 2008 از زسکا مسکو در ازای 24 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست و جزو اولین خرید بزرگ این باشگاه از زمان انتقال به مالکان قطری بود.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس