Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف لندکروز قاچاق در لارستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک خودرو لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو لندکروز مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پس از بررسی‌های تخصصی و استعلام‌های لازم از سامانه‌های مربوطه دریافتند که هیچ گونه اطلاعاتی از مشخصات خودرو مذکور ثبت نشده و پلاک الصاقی نیز جعلی است که در نهایت این خودرو به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی از سوی مالک آن به جرم قاچاق توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف پراید با ۱۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو پراید خبرداد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: مأموران کلانتری فخر آباد شیراز، از خبری مبنی بر وجود مواد مخدر درون یک دستگاه خودرو پراید واقع در یکی از محله‌ها مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام، خودرو پراید را شناسایی و آن را در یک عملیات غافلگیرانه جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و دراین رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

پایان کار ۳۲ خرده فروش مواد مخدر در کازرون

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کازرون، ۳۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کازرون با هدف افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی یک ماه گذشته اجرا کردند.

او گفت: با اجرای این طرح و طی چند عملیات پلیسی، ۳۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: مشارکت مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی و ارتقاء امنیت اجتماعی بسیار ضروری و ضامن ثبات و پایداری امنیت جامعه است.

توقیف خودرو پیکان با ۱۷ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از کشف ۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ احمدفداکار گفت: مأموران پاسگاه انتظامی "همایجان"، هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودرو، ۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که در آن جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

دستگیری ۱۶ سارق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در راستای جلب رضایت عمومی و ناامن کردن محیط برای مخلان نظم و امنیت، مأموران انتظامی این شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی یک هفته گذشته در این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او گفت: ماموران در اجرای این طرح ضمن دستگیری ۴۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و تحویل آنان به کمپ‌های ترک اعتیاد، ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: دستگیری ۱۶ سارق و کشف ۲۵ فقره انواع سرقت، کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش که با عربده کشی و زورگویی باعث رعب و وحشت مردم شده بودند، از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۱۵۴ دستگاه خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد

فرمانده انتظامی شهرستان کوار از توقیف ۱۵۴ دستگاه خودرو متخلف و انتقال آن‌ها به پارکینگ طی تیر ماه امسال خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی گفت: پلیس شهرستان کوار در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است.

او گفت: در این راستا طی تیر ماه سال جاری، ۱۴ سارق دستگیر و ۵۰ فقره انواع سرقت کشف شد.

کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق و توقیف ۱۵۴ دستگاه وسایل نقلیه متخلف و انتقال آن‌ها به پارکینگ از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تیر ماه سال جاری بود که فرمانده انتظامی شهرستان کوار به آن‌ها اشاره کرد.

این مقام انتظامی در پایان با قدر دانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان است.

در حال تکمیل ..

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان ارتقاء امنیت اجتماعی خرده فروش مواد مخدر مأموران انتظامی دستگاه خودرو ۱۵۴ دستگاه اجرای طرح گرم تریاک یک دستگاه او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس