Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، جواد کرمی عصر یکشنبه گفت: در راستای افزایش اثربخشی و پاسخگویی شفاف به واحدهای تولیدی و افکار عمومی این کمیته با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال و نیز سیاست‌های ویژه دولت برای روان‌سازی چرخ تولید جهت بهبود معیشت مردم، برنامه یکشنبه‌های تولید را راهکاری موثر در این راستا عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی اظهار کرد: مقام عالی استان اهتمام ویژه‌ای به حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع و تسهیل فعالیت آنها دارد.

وی افزود: با تشکیل این کمیته تخصصی، فرایند تدوین برنامه و دستورالعمل‌های لازم، انتخاب واحدهای تولیدی، ارزیابی بازدیدها و پیگیری و نظارت دقیق بر مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده بصورت هدفمند و تخصصی دنبال خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی با اشاره اهمیت مقوله اشتغال در سیاست‌های اقتصادی استان اضافه کرد: اشتغال بخش دوم تولید است. اگر تولید تقویت نشود، اشتغال به وجود نمی‌آید و هر نوع اشتغالی که بدون توجه به اصل تولید ایجاد شود، اشتغال ناپایدار و مقطعی خواهد بود.  

کرمی با اشاره به دو محور «پشتیبانی و رفع موانع» به عنوان نیازمندی‌های اساسی تولید و تسریع آن در شعار سال گفت: تمرکز یکشنبه‌های تولید به عنوان یک ایده نو با محوریت رفع موانع و تسهیل سازی و پشتیبانی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به شعار سال، این موضوع با جدیت و قوت بیشتری در حال اجرا است.

وی هماهنگی بین بخشی را یک اصل اساسی برای رفع موانع دانست و یادآور شد: با تشکیل کمیته تخصصی این هماهنگی و هم افزایی شکل منسجم تری به خود خواهد گرفت.

برچسب‌ها واحد تولیدی رونق تولید آذربایجان غربی ارومیه استانداری آذربایجان شرقی بازدید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی رونق تولید آذربایجان غربی واحد تولیدی رونق تولید آذربایجان غربی ارومیه استانداری آذربایجان شرقی بازدید آذربایجان غربی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این آزمون نزدیک به  ۱۲۰  تن از حافظان قرآن کریم   استان از قشرهای روشندلان ، روحانیون، پزشکان، معلمان و دانش آموزان در دوبخش خواهران و برادران حضور داشتند  .

 شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به مرحله  آزمون شفاهی راه خواهند یافت .

داوطلبان در  پایان در صورت کسب نمرات لازم  مجموع دو آزمون درجه پنج،چهار و سه  آزمون قرآنرا دریافت می کنند.

دارندگان این مدارک می توانند بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی