Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@21:40:52 GMT

کنار گذاشتن غیرمنتظره یکی از مهاجمان استقلال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۸۴۸

کنار گذاشتن غیرمنتظره یکی از مهاجمان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال پیش از حضور سرمربی پرتغالی‌اش در تمرینات این تیم قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کرد و البته بازیکنان جدیدی را هم به خدمت گرفت. این اتفاق اما حالا شاید با جدایی غیرمنتظره یک بازیکن همراه باشد. ساپینتو این روزها تمرینات تیمش در ترکیه را به شدت زیر نظر دارد و همراه با دستیاران خود اطلاعات دقیقی از بازیکنانش را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص گفته می‌شود این مربی پرتغالی با توجه به ترافیکی که در خط حمله تیمش وجود تصمیم دارد تا یک بازیکن را در لیست خروج آبی‌ها قرار بدهد. بازیکن مورد نظر به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده است اما عملکردش چندان مورد رضایت ساپینتو نبوده و شاید فصل آینده را با پیراهنی غیر از استقلال شروع کند.

احتمالا بعد از اردوی ترکیه ساپینتو تصمیم خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد. تصمیمی که برای بازیکن مورد نظر شوکه کننده خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ریکاردو ساپینتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است