Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@19:33:58 GMT

حداد عادل: دشمن جنگ ادراکی را علیه مردم شروع کرده است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۸۴۹

حداد عادل: دشمن جنگ ادراکی را علیه مردم شروع کرده است

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با بیان اینکه وظیفه ما وسعت دادن به چتر ائتلاف است، اظهار کرد: ائتلاف یعنی همه نیروهای انقلابی که به رهبری معتقدند، باید درکنار همدیگر کار کنند.

وی افزود: حفظ وحدت سخت است و این حفظ آنقدری که در پیروزی سخت است در شکست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداد عادل به جوان‌گرایی اشاره و اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوان‌گرایی اصرار کرده است و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است، پس به جوانان فرصت دهید تا استعداد خود را نشان دهند و این موضوع را به عنوان یک راهبرد استراتژیک رعایت کنید، زیرا این کشور باید به دست جوانان اداره شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور شرکت ندادن بانوان در مسائل سیاسی را یک اشتباه برشمرد و تصریح کرد: بانوان رکنی از این جامعه هستند و هیچ وقت موضوع آنان از نظر ما یک موضوع حاشیه‌ای نیست و ۵۰ درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند؛ بنابراین کشور باید با رای اداره شود و فرقی بین رای مرد و زن وجود ندارد و نباید در عرصه عمل از وجود بانوان غافل شوید.

وی بیان کرد: نیرو سازی را فراموش نکنید، هر جریانی که با جوانان پیوند نداشته باشد و نیرو نسازد، عقیم است و به نازایی سیاسی مبتلا می‌شود.

حدادعادل خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب از ابتدای این انقلاب تا به امروز یک روز هم مارا آسوده نگذاشتند و فلج کننده‌ترین تحریم‌ها را بر این ملت تحمیل کردند.

وی حکومت‌رانی هوشمند را لازمه این حکومت دانست و گفت: باید از فناوری اطلاعات و اینترنت استفاده کنید و امروز جهادی که رهبری ما را به آن دعوت می‌کند، تبیین است، زیرا دشمن جنگ ادراکی را بر علیه مردم شروع کرده است.

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران نیز با بیان اینکه ما نسبت به آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت نیستیم، ادامه داد: یا نباید تشکیلات شروع شود یا وقتی شروع شد باید از آن حمایت کنیم و اگر آن را کنترل و بازرسی نکنیم منفعل می‌شود.

شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان مازندران نیز در پایان گفت: ما از هر عزیزی که باری از دوش انقلاب کم کند، استقبال می‌کنیم و امروز انقلاب تحمل تفرق ما را ندارد، پس اگر ما یک دل شویم قطعا انقلاب نتایج آن را خواهد دید و سر موضوع انقلاب با کسی شوخی نداریم.

جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران عصر امروز با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و دیگر رؤسا و دبیران ۲۲ شهرستان مازندران در محمودآباد برگزار شد./فارس

 

منبع: فردا

کلیدواژه: حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود